کد خبر: 1228740
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
لیورپول – آستون‌ویلا نبردی متفاوت
با وجود این و به‌رغم سختی کار کلوپ و شاگردانش برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی لیورپول برای اعاده حیثیت و ثابت کردن بزرگی خود چاره‌ای جز برتری در این بازی خانگی ندارد. کلوپ رقابت قهرمانی را به گواردیولا و آرتتا باخته، اما نمی‌خواهد در پایان فصل چهره یک شکست خورده تمام‌عیار را داشته باشد
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: آخرین بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر جزیره را لیورپول مقابل آستون‌ویلا برگزار می‌کند. یک بازی خانگی برای شاگردان یورگن کلوپ که هرچند تقریباً شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند، اما نمی‌خواهند خودشان را از تک و تا بیندازند و خیلی زود دست‌ها را به علامت تسلیم مقابل من‌سیتی و آرسنال بالا ببرند. 
لیورپول ۷۸ امتیازی هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد. سرخ‌های مرسی‌ساید با برتری مقابل آستون‌ویلا ۸۱ امتیازی خواهند شد و اگر دو بازی بعدی خود را هم با پیروزی تمام کنند به عدد ۸۷ می‌رسند، اما باید امیدوار باشند سیتی و آرسنال مقابل حریفان ببازند تا آن‌ها قهرمان شوند، رؤیایی که دست نیافتنی است، مگر آنکه از آن اتفاق‌های خاص فوتبال رخ دهد. 
با وجود این و به‌رغم سختی کار کلوپ و شاگردانش برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی لیورپول برای اعاده حیثیت و ثابت کردن بزرگی خود چاره‌ای جز برتری در این بازی خانگی ندارد. کلوپ رقابت قهرمانی را به گواردیولا و آرتتا باخته، اما نمی‌خواهد در پایان فصل چهره یک شکست خورده تمام‌عیار را داشته باشد. کسب ۹ امتیاز باقیمانده می‌تواند او را در رسیدن به این هدف کمک کند تا در نهایت با حداقل اختلاف امتیاز نسبت به آرسنال و سیتی فصل را با عنوان سومی به پایان برساند. 
آستون‌ویلا هم البته انگیزه‌های خاص خودش را دارد. ویلا می‌خواهد فصل را در جایگاه چهارم تمام کند تا شانس حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را داشته باشد، اما یک رقیب جدی دارد. رقیبی که تنها چهار امتیاز با آن‌ها فاصله دارد، رقیبی به نام تاتنهام. آستون‌ویلا ۶۷ امتیازی است و تاتنهام با ۶۳ امتیاز اصلی‌ترین رقیبی است که جایگاه چهارم این تیم را تهدید می‌کند. آستون‌ویلا امروز این شانس را دارد تا در صورت برتری مقابل لیورپول بحران‌زده با یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام اختلاف خود را با این تیم به عدد ۷ برساند و شانس خود را برای راهیابی به لیگ قهرمانان افزایش دهد، چراکه تاتنهام یک بازی عقب‌افتاده حساس مقابل منچسترسیتی دارد که بعید است بتواند نتیجه لازم را مقابل مدافع عنوان قهرمانی بگیرد. بنابراین ویلا امروز فقط به برد می‌اندیشد، حتی اگر در آنفیلد به میدان برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار