کد خبر: 726723
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
برخي از كارگزاران نظام با اشاره به راهپيمايي روز قدس تأكيد كردند
بنا به رسم معهود بين مسلمانان و حضرت امام(ره) هر سال در جمعه آخر ماه مبارك رمضان، مسلمانان اقصي‌نقاط دنيا در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به راهپيمايي مي‌پردازند و بسياري از كارگزاران نظام بنابر همين عهد از عموم مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت به عمل آورده‌اند.
بنا به رسم معهود بين مسلمانان و حضرت امام(ره) هر سال در جمعه آخر ماه مبارك رمضان، مسلمانان اقصي‌نقاط دنيا در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به راهپيمايي مي‌پردازند و بسياري از كارگزاران نظام بنابر همين عهد از عموم مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت به عمل آورده‌اند.
به گزارش تسنيم، آيت‌الله جنتي نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در جلسه روز شنبه ستاد برگزاري مراسم روزجهاني قدس كه در دفتر مركزي اين شورا برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس تنها مسئله فلسطين نيست، بلكه روز اسلام است. وي در جمع اعضاي ستاد برگزاري مراسم روز جهاني قدس با بيان اينكه بايد سخنان امام خميني(ره) درباره روز قدس را مانند يك تابلو مقابل چشمان خود و جهانيان قرار دهيم، افزود: از ديدگاه امام(ره) روز قدس تنها در محاصره فلسطين و كشتار فلسطينيان خلاصه نمي‌شود و مسئله بالاتر از اينهاست. آيت‌الله جنتي گفت: از ديدگاه امام(ره) روز قدس روزي است كه بايد مسلمانان از انزوا بيرون بيايند و با قدرت مقابل استكبار بايستند. دبير شوراي نگهبان خطاب به كساني كه شعار نه غزه نه لبنان سر مي‌دادند و با اسرائيل دوستي دارند، گفت: روز قدس روزي است كه منافقين و متعهدين از هم متمايز خواهند شد. دبير شوراي نگهبان روز قدس را از نگاه امام(ره) روز مقابله مستضعفين و مستكبرين و روز احياي قوانين اسلام دانست و افزود: روز قدس روزيست كه بايد سرنوشت كشورهاي مستضعف مشخص شود.
آيت‌الله جنتي گفت: دشمنان بايد از روز قدس و از اين اجتماعات بترسند.

   رژيم‌صهيونيستي با پشتيباني داعش درصدد اشغال نيل تا فرات است
همچنين سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح طي سخناني به مناسبت روز جهاني قدس با اشاره به اينكه امروز صهيونيسم نماد تروريسم، كودك‌كشي، اشغالگري، تجاوز و نسل‌كشي است، اظهار داشت: روز قدس، تبلور عزم جهاني براي دفع شر صهيونيسم به عنوان نماد تروريسم است. وي با بيان اينكه حضرت امام خميني(ره) با ژرف‌انديشي و نگاه عالمانه و عميقي كه به حوادث جهان داشت، با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس و دعوت از همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان براي راهپيمايي در اين روز گفت: روز جهاني قدس تمام نقشه‌هاي رژيم‌صهيونيستي براي به حاشيه راندن و به فراموشي سپردن مسئله فلسطين و اشغال قدس شريف را نقش برآب مي‌كند. وزير دفاع گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس در روز جمعه 19 تيرماه سال جاري از اهميتي بيش از سال‌هاي گذشته برخوردار است چراكه رژيم‌صهيونيستي با پشتيباني كامل از جريان تروريستي داعش و هدايت آنان به طور غير مستقيم در صدد تحقق اشغال نيل تا فرات است و بي‌ترديد حضور باشكوه و ميليوني مردم مي‌تواند اين توطئه خطرناك را نيز خنثي و مكر آنان را به‌خودشان برگرداند.
سردار دهقان با تأكيد بر اينكه تنها راه نجات قدس شريف اتحاد، انسجام و وحدت عمل مسلمانان است، گفت: رژيم‌صهيونيستي با حمايت امريكا تلاش دارد با ايجاد اختلاف و تفرقه و به‌دنبال آن جنگ و خونريزي ميان مسلمانان مانع از ايجاد چنين اتحاد و انسجامي شود و راهپيمايي روز قدس مي‌تواند ضمن خنثي كردن اين توطئه شوم زمينه اتحاد و همدلي ميان مسلمانان را فراهم كند. وي گفت:خون مردان و زنان و كودكان بي‌گناه فلسطيني، در كنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطين، اضمحلال و فروپاشي كامل رژيم‌صهيونيستي را به دنبال دارد و اين وعده تخلف ناپذير‌الهي است كه تحقق خواهد يافت. وزير دفاع تأكيد كرد: ملت بزرگ و ظلم‌ستيز ايران همراه با ملل آزاده جهان در پيروي از مقتدايشان مولاي متقيان امير مؤمنان كه فرمود: كونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا و در لبيك به نداي هميشه جاويد حضرت امام خميني(ره) با خروشي ميليوني در روز جهاني قدس، يكبار ديگر عزم راسخ خود در همبستگي با ملت فلسطين تا رهايي قدس شريف را به نمايش گذاشته و با همه وجود اعلام خواهند كرد كه هرگز اجازه نخواهند داد رژيم‌صهيونيستي و حاميانش با حربه تروريسم داعشي و جنگ نيابتي به اهداف پليد و شومشان براي تسلط بر منطقه و جهان اسلام دست پيدا كنند.

   حضور مردم در راهپيمايي روز قدس پايه‌هاي رژيم نامشروع صهيونيستي را سست‌تر مي‌كند
اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نيز در گفت‌وگويي با اشاره به ضرورت حضور آحاد مختلف مردم در راهپيمايي روز قدس امسال، اظهار داشت: جمعه آخرماه مبارك رمضان كه توسط امام خميني(ره) به عنوان روز قدس نامگذاري شد، يك حركت بسيار بجا و شايسته بود كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي انجام شد و هر سال باشكوه‌تر در ايران و كشورهاي مختلف جهان برگزار مي‌شود. وي افزود: حضور گسترده مردم مسلمان در سراسر جهان باعث سست شدن پايه‌هاي رژيم نامشروع صهيونيستي مي‌شود لذا امسال نيز با وجود اينكه گرماي هوا زياد است، مردم مسلمان ايران بايد با حضور خود اين موضوع را اثبات كنند كه اين ملت فلسطين هستند كه بايد در سرزمين خود به زندگي ادامه دهند. نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: 5 ميليون نفر آواره فلسطيني بايد به سرزمين خود بازگردند و اشغالگراني كه به زور در حال حكومت هستند، بايد از اين سرزمين بروند. كوثري تأكيد كرد:حضور مردم جهان خصوصاً ايران در راهپيمايي روز قدس مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني محسوب مي‌شود.

   راهپيمايي روز قدس مصداق حمايت ملت ايران از مقاومت است
همچنين مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري تسنيم با بيان اينكه روز قدس، روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين است، تأكيد كرد: زماني كه امام اين روز قدس را اعلام كردند شايد كسي تصور بركات فراواني در حمايت از مقاومت داشته باشد اما الان همه اذعان دارند كه تدبير امام مهم‌ترين اقدام براي انسجام در جهان در حمايت از فلسطين شد. وي با بيان اينكه، روز قدس نشانگر آن است كه فلسطين همچنان مسئله اول جهان اسلام است، تأكيد كرد: پيروزي حزب‌الله لبنان و مردم غزه بر رژيم‌صهيونيستي از دستاوردهاي نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس است چراكه روز به روز جبهه مقاومت عليه رژيم‌صهيونيستي گسترده‌تر و مقاوم‌تر مي‌شود. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با تأكيد بر حضور باشكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس، خاطرنشان كرد: حضور مردم در راهپيمايي روز قدس مصداق بارز حمايت مردم ايران از جريان مقاومت است كه موجب تقويت روحي مبارزان فلسطيني نيز مي‌شود.

   راهپيمايي روز قدس توطئه صهيونيست‌ها را نقش بر آب خواهد كرد
محمد صالح جوكار، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با تسنيم، اظهار داشت: با توجه به شرايط فعلي منطقه، حضور گروه‌هاي تكفيري و حمايت آنها توسط برخي قدرت‌هاي منطقه‌اي و مديريت گروه‌هاي تكفيري توسط امريكا در اين راستاست كه دشمنان قصد دارند مسئله فلسطين تحت‌الشعاع قرار گيرد و براي رژيم‌صهيونيستي حاشيه امن ايجاد كنند. وي ادامه داد: با توجه به اينكه روز قدس روز بسيار مهمي در گفتمان انقلاب اسلامي است، حضور مردم ما در راهپيمايي روز قدس مي‌تواند تأثيرات بسزايي در تثبيت گفتمان نامشروع رژيم‌صهيونيستي را تقويت كند.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس افزود: امروز وظيفه مسلمانان است كه با توجه به شرايط منطقه‌اي در راهپيمايي روز قدس شركت كنند؛ گرچه روز قدس امسال گرم است و مردم ما روزه‌دار هستند، اما مردم ايران نشان داده‌اند كه همواره در همه صحنه‌هاي انقلاب اسلامي حضور داشته‌اند. جوكار گفت: با توجه به شرايط منطقه‌اي همه نگاه‌ها به‌سمت جمهوري اسلامي ايران است كه ببينند مردم ايران چگونه از روز قدس استقبال مي‌كنند. اميدواريم كه حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس موجب به هم خوردن توطئه امريكايي صهيونيستي در منطقه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار