کد خبر: 1239668
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم در مسیر مذاکرات آتش‌بس غزه سنگ‌اندازی می‌کند.

جوان آنلاین: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که نتانیاهو مذاکرات برای مبادله اسرا را به تنهایی مدیریت می‌کند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تمامی جزئیات توافق تصمیم‌گیری می‌کند و تصمیم دارد موضع خود در مذاکرات جاری را شدیدتر کند.

از سوی دیگر وب گاه آکسیوس به نقل از یک مقام صهیونیست حاضر در مذاکرات آتش بس تاکید کرد که خواسته نتانیاهو مبنی بر ممانعت از بازگشت مبارزان فلسطینی به شمال غزه ممکن است مذاکرات را به بن‌بست بکشاند.

این منبع افزوده است: برخی اعضای تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به نتانیاهو گفته‌اند که این خواسته قابل اجرا نیست و او نیز به تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی گفته که بر این بند تاکید دارد.

آکسیوس اعلام کرده که اعضای تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی معتقدند که خواسته نتانیاهو تاکتیکی برای اهداف مذاکراتی است.

پیش تر محمد الهندی معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از بی‌نتیجه بودن مذاکرات دوحه به دلیل تعلل، کارشکنی و وقت‌کشی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده و تاکید کرده بود که تیم گفت‌ وگو کننده نتانیاهو اختیاراتی از خود ندارند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار