کد خبر: 1239330
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد مواضع ارتش سوریه را بمباران کرده است.

جوان آنلاین: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید تل آویو اکنون در حال جنگیدن در ۷ جبهه مختلف با دشمنان خود است. از این رو، ارتش این رژیم به طور مستمر در حال مداخله نظامی در کشور‌های مختلف از جمله سوریه و لبنان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: تانک‌ها و واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی از ارتش سوریه در بلندی‌های جولان را هدف قرار دادند.

این حمله تنها یک روز پس از حمله راکتی گسترده حزب الله لبنان به بلندی‌ها اشغالی جولان انجام می‌شود که طی آن ۲ صهیونیست به شدت زخمی شده و در نهایت به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسیدند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: ارتش اسراییل ارتش سوریه را مسئول هر اقدامی که در خاک این کشور رخ دهد، می‌داند و هرگز اجازه حمله از این منطقه به مواضع خود را نخواهد داد.

تل آویو مدعی است حزب الله از خاک سوریه برای انجام این حمله مرگبار که ضربه دردناکی به صهیونیست‌ها وارد کرده، استفاده کرده است.

طی حمله دیروز حزب الله به جولان اشغالی، بیش از ۴۰ راکت به این منطقه شلیک شد که سامانه‌های دفاع موشکی این رژیم از رهگیری تمامی این راکت‌ها ناتوان بوده و یکی از آن‌ها به خودروی حامل ۲ صهیونیست برخورد و آن‌ها را به هلاکت رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار