کد خبر: 1237760
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
فرماندار تهران ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: استقرار ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای در شهر تهران برای دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

جوان آنلاین: احمد قیومی درباره برنامه‌های پیش رو برای انتخابات روز جمعه (۱۵ تیرماه) بیان کرد: در چند ماه اخیر با توجه‌ به اتفاقات بی سابقه‌ای که رخ داد، تمام تلاش‌ها به کار گرفته شد تا بتوان انتخابات قانونی را برگزار کنیم، در دور دوم انتخابات، تمام آن چیزی که در دور اول به کار گرفته و اقدام شد نیز به کار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدها، توزیع عادلانه بیلبوردها، تخصیص عادلانه فضاها و اماکن نیز در اختیار نامزدها قرار داشت تا بتوانند در زمان قانونی خودشان از این بستر استفاده کنند.

فرماندار تهران ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری تهران برای اخذ رأی در دور دوم انتخابات تصریح کرد: سازماندهی یک شبکه ۷۰ تا ۸۰ هزار نفره با سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رأی، کار بزرگی است که توسط فرمانداری و مردم در صحنه شکل گرفت و در دور دوم نیز آمادگی کامل مهیاست تا مردم آرای خود را به صندوق های اخذ رأی بریزند.

قیومی خاطرنشان کرد: برای‌آنکه مردم و دستگاه‌ها بتوانند در این حوزه مشارکت داشته باشند و گفتگو کنند، در سطح شهر تهران مجوز تریبون‌های آزادی صادر شد تا در برخی اماکن پر تردد و میادین مردم بتوانند مباحث خود را اعلام کنند که این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

معاون استاندار تهران همچنین با بیان اینکه هر دو نامزد در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات خود را انجام داده‌اند، گفت: انتخابات مرحله نخست ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم که تخلفاتی در آن وجود نداشت و پیش بینی می‌شود با معرفی که نامزدها از خود ارائه می‌دهند، انتخاب خوبی توسط مردم صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار