کد خبر: 1003978
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

بهترین قالیشویی و مبل شویی معتبر را چگونه باید تشخیص دهیم؟

رپورتاژ آگهی/ همانطور که به نظر میرسد قالیشویی از اساسی‌ترین اموری است که همه ما در طول زندگی به آن احتیاج داریم و برای رفع این نیاز می‌بایست اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم.

سایت خدمات آنلاین نکت از جمله سایت های مفید در زمینه معرفی خدمات فنی است که با معرفی بهترین ها که با شرایط خاص انتخاب می شوند، به ما برای پیدا کردن شرکت های مناسب خدماتی یاری می رساند.

پیدا کردن یک قالیشویی خوب که در کنار آن انواع خدمات از جمله: مبل شویی، ششستشوی مجدد فرش، لکه بری، ترمیم و ... را ارائه دهد کار آسانی نیست. معرفی قالیشویی در نکت همیشه با معرفی با کیفیت ترین قالیشویی که در سایر امور مانند مبل شویی، رفوگری و غیره فعالیت دارد همراه است.

چرا انتخاب یک قالیشویی با کیفیت مهم است ؟

قالیشویی ها با توجه به کیفیت شستشوی فرش و خدمات دیگر و عدم شکایت درجه بندی و اعتبار سنجی می‌شوند. یک قالیشویی با کیفیت را می توان به کارخانه یا شرکتی نسبت داد که مشتری بعد از تحویل فرش رضایت کامل از خدمات انجام شده داشته باشد.

فرش ها در عین دوامی که دارند در مقابل مواد شوینده بسیار آسیب پذیر هستند. حال اگر دستگاه های شستشوی فرش هم کیفیت مناسبی نداشته باشند، باید با فرش سالم خداحافظی کنید. از بین رفتن ریشه های فرش و رنگ پس دادن فرش از عواملی است که ممکن است اتفاق بیوفتد. به همین دلیل شما بهتر است که یک قالیشویی معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید تا از بابت فرش خیال راحت داشته باشید.

اصول قیمت‌گذاری در یک قالیشویی معتبر چگونه است؟

بهترین قالیشویی و مبل شویی معتبر را چگونه باید تشخیص دهیم؟

 ممکن است شما هم زمانی که با چند قالیشویی تماس می‌گیرید با قیمت‌های متفاوتی مواجه شوید که هر کدام دلایل خاص خود را به دلیل بالا بودن یا پایین‌تر بودن قیمت خدمات خود نسبت به سایر رقبا خواهند داد.

اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی که یک کارخانه شستشوی فرش خوب و معتبر به آن پایبند است، تعرفه قالیشویی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد. پس دقت داشته باشید که هیچ دلیلی مبنی بر کاهش یا افزایش هزینه‌ها موجه نمی‌باشد. بهترین قالیشویی همیشه بر مبنای تعرفه اعلام شده از اتحادیه مبلغ خدمات را دریافت می کند. در صورت پرداخت هزینه خارج از مبلغ اعلام شده اتحادیه حتما مورد را به اتحادیه اطلاع دهید.

نمونه‌هایی از پاسخ پرسنل کارخانه‌های قالیشویی زمانی که از آن‌ها دلیل نامعقول بودن قیمت شستشوی فرش و یا مبل و ... را نسبت به رقبا میخواهیم عبارتند از:

دلیل گران بودن: شستشوی ویژه یا vip، استفاده از متخصصین مجرب و دستگاه‌های پیشرفته
دلیل ارزان بودن: عدم تبلیغات و منصف بودن ما نسبت به رقبا

اما هیچکدام از این موارد قابل قبول نیست. همانطور که میدانید هر یک از خدمات قالیشویی که در بالا به آنها اشاره شد می‌تواند دارای قیمت خاصی باشد اما همه آنها از جانب اتحادیه صنف قالیشویان مشخص و مقرر می‌شود.

به این نکته بسیار دقت داشته باشید که نوع و جنس فرش‌ها نیز تعیین کننده هزینه شستشوی آن‌ها می‌باشد به این صورت که برای شستن فرش‌های دستباف نمی‌توانند قیمتی را از پشت تلفن به شما بدهند بلکه باید توسط کارشناسان دیده شود و سپس قیمت نهایی داده شود.

چرا باید فرش‌ها را به قالیشویی برد؟

 تقریبا همگی برای داشتن وقت بیشتر ترجیح می‌دهیم تا کار شستشوی فرش را به کارخانه‌ها بسپاریم. اما یکی از مهمترین دلایلی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشت، صرفه جویی در مصرف آب می‌باشد. اگرچه ممکن است شما دارای خانه‌های ویلایی باشید اما بهتر است قالیشویی را به دست متخصصین آن بسپارید تا در اسرع وقت و بدون دردسر و آسیب به بافت فرش‌ها، آن را تحویل بگیرید.

از طرفی هماهنطور که قبلا هم ذکر شد، قالی و رنگ یک آمیزه هنری است و در مقابل مواد شوینده بسیار حساس است. شما نمی توانید با هر ماده شوینده ای یک فرش خاص را شستشو دهید. بسیاری از مواد شوینده باعث در هم ریختگی رنگ فرش می‌شوند و بعضی از مواد هم ممکن است باعث زبر شدن بافت فرش و در صورت تکرار باعث فرسودگی زودتر آن می شوند.

داشتن دستگاه‌های استاندارد و به روز
متخصصین مجرب جهت رفوگری، لکه‌بری و ترمیم فرش
برخورد محترمانه کلیه کادر خدماتی نسبت به مشتری
جلب رضایت مشتری در صورت عدم انجام صحیح و به موقع امور
عدم هرگونه آسیب به فرش و مبل
ارائه کلیه خدمات به صورت حرفه‌ای
تعیین دقیق زمان رفت و برگشت محصول
پیگیری سریع و به موقع پرسنل نسبت به امور مشتری
رعایت بهداشت در طول پروسه قالیشویی

بهترین قالیشویی از نگاه مردم

 همه ما به‌دنبال هزینه‌ای معین و خدماتی گسترده و استاندارد از جانب کارخانه‌های قالی شویی می‌باشیم. اما این خدمات گسترده و استاندارد شامل چه مواردی می‌شود؟

به طور کلی رعایت کلیه امور بالا در برخی از قالیشویی‌ها سبب شده است که هر ساله افراد با خیال آسوده به همان جای همیشگی کار شستشوی فرش خود را بسپارند.

مبل شویی در کنار قالیشویی چطور در نظافت منزل و شرکت تأثیرگذار است؟

بهترین قالیشویی و مبل شویی معتبر را چگونه باید تشخیص دهیم؟

تمیز کردن مبل‌ها یکی از امور ضروری برای خانه و محل کار می‌باشد. زیرا مبل‌ها جزء اشیایی محسوب می‌شوند که در صورت عدم رسیدگی به آن‌ها دکوراسیون خانه یا شرکت چهره نامناسبی را به خود می‌گیرد. پس با توجه به اهمیت موضوع باید به دنبال شرکت ارائه دهنده خدمات مبل شویی در منزل باشید.

اینکه چگونه باید به این امر اقدام کرد بسیار آسان است! پرسنل قالیشویی به خانه و یا محل کار شما می‌آیند و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص مبل شویی به نظافت آن‌ها می‌پردازند. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده اند که پرسنل یک شرکت قالیشویی که خدمات مبل شویی هم ارائه می‌دهد بدون جابه‌جایی مبل ها و در محل شما اقدام به شستشوی مبل ها می کنند.

شستشوی مبل‌ها با دستگاه های اتوماتیک می تواند نمای ظاهری مبل را به کلی تغییر دهد. شما بدون هیچ تغییر در ظاهر فضای خود در کمتر از چند ساعت مبل‌هایی تمیز خواهید داشت.

مبل ها نیز مانند فرش ها باید توسط متخصص امر مبل شویی بررسی شوند. اگر مبل‌ها به صورت یک تکه باشند هزینه کمتری از شما دریافت می‌شود، اما اگر مبل‌ها دارای نشیمن جدا باشد و یا دارای قسمت های جداگانه زیادی باشند، هزینه مقداری بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که مبل شویی برای مبل‌های گران‌قیمت حتما به صورت ویژه‌ای انجام می‌گیرد و بسته به تعداد مبل‌ها زمان شستشو مشخص می‌شود که بین 2 تا 3 ساعت به طور متوسط می‌باشد.

چه زمانی برای مبل شویی اقدام کنیم؟

به خاطر داشته باشید که برای اقدام به مبل شویی بهتر است زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به طور کامل بر روی آن نظارت داشته باشید و برای چندین ساعت از مبل‌ها استفاده نکنید تا کاملا خشک شوند.

اگر برای تعطیلات نوروز می‌خواهید اقدام به شستشوی مبل‌ها کنید بهترین کار این است که حدوداً از یک ماه و نیم قبل دست به کار شوید تا با شلوغی‌های آخر سال مواجه نشوید.

همیشه در نظر داشته باشید که بهترین زمان برای از بین بردن لکه های همان لحظه ریخته شدن لکه است. لکه های قهوه، خون، نسکافه و غیره مواردی هستند که باید همان لحظه پاک شوند تا به خورد پارچه و یا فرش نروند. اگر لکه ای روی فرش یا مبل خود دارید که مدت زیادی از آن می گذرد حتما با مسئولین مطرح کنید تا در صورت نیاز از مواد مخصوص برای لکه بری استفاده کنند. بعضی از لکه ها با برخورد آب تثبیت می شوند.

تمام آنچه در این مطلب گفته شد برای راهنمایی جهت یافتن یک قالیشویی معتبر از شرکت معتبر که امکان ارائه خدمات مبل شویی هم داشته باشد، بود. پس در انتخاب خود دقت نمایید و سعی کنید در دام کلاهبرداران و افراد سودجو نیافتید.

برگرفته شده از: سایت خدمات آنلاین نکت

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
عالی بود
از چه طریقی میشه از یک قالیشویی شکایت کرد؟
خلج
|
United Kingdom
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
3
من قبلا این کارو کردم. هیچ کس هیچ جوابی بهت نمیده و دستت به هیچ جا بند نیست.
همه خوبن تا وقتی که مشکلی ایجاد نشه ولی وقتی مشکل ایجاد شد، اون موقع خودشون نشون میدن
فقط باید امیدوار بود که مشکلی با قالیشویی ها ایجاد نشه برات
محمد
|
France
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
آقای خلج درست میگه
هیچ کاری نمیشه کرد
برای من هم پیش اومده که با قالیشویی به مشکل خوردم
حتما برندهایی که کلی تبلیغ می کنند و شعار میدند
به خدا نمیدونیم به کی باید اعتماد کرد
من هردفعه که میخوام فرشارو بشورم غصم میگیره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار