کد خبر: 1091718
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

میز پینگ پنگ آپارتمانی: از مزایا تا قیمت

کسانی که به‌طور حرفه‌ای در زمینه پینگ پنگ فعال هستند، به‌خوبی از مزایای این بازی آگاه هستند. پینگ پنگ یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار است که عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد، در تقویت وضعیت مفاصل اثربخش است و حتی به بهبود روابط اجتماعی کمک می‌کند. به همین دلیل است که این بازی در بسیاری از کشورهای پیشرفته یک بازی محبوب محسوب می‌شود.

افراد زیادی در سراسر جهان، بخشی از بودجه خود را به خرید لوازم پینگ پنگ یا تنیس روی میز اختصاص می‌دهند. چنانچه طبق یک آمار، فروش عمده تجهیزات تنیس روی میز در ایالات متحده از سال 2007 تا 2020 از 46 میلیون دلار به 60.7 میلیون دلار رسیده است. این یعنی آنکه محبوبیت پینگ پنگ علی‌رغم اتفاقاتی چون کرونا همچنان رو به افزایش است.

با این حال برخی از افراد با اینکه به این بازی علاقه دارند، فضای مناسب برای خرید میز پینگ پنگ آپارتمانی را ندارند و یا اطلاعات درستی از خرید راکت پینگ پنگ ندارند. در این نوشته به برخی از نکات ضروری در انتخاب میز اشاره می‌کنیم.

 میز پینگ پنگ آپارتمانی، پیشنهاد لوزی به شما

اگر تا به حال اقدام به خرید یک میز پینگ پنگ با اندازه کامل کرده‌اید، احتمالا می دانید که یک میز پینگ پنگ چقدر بزرگ است. میزهایی که برای مطابقت با دستورالعمل‌های فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز طراحی شده‌اند، 274 در 152 سانتی‌متر هستند که خرید آن‌ها به دلیل وزن و ابعاد بالا می‌تواند برای بسیاری از افراد سخت و غیرممکن باشد، به خصوص افرادی که فضای زیادی در خانه ندارند.

اما قبل از اینکه با خواندن این جمله از خرید میز پینگ پنگ منصرف شوید، بهتر است بدانید که میزهای پینگ پنگ قابل‌حمل وجود دارند که با قابلیت کوچک و قابل‌جمع‌شدن، انتخابی کاربردی و کارآمد برای علاقمندان به این بازی هستند. اما شاید بخواهید بدانید که این میزها برای چه کسانی مناسب‌تر هستند.

میز پینگ پنگ آپارتمانی: از مزایا تا قیمت

میز پینگ پنگ آپارتمانی برای چه کسانی مناسب است؟

1.آپارتمان‌نشینان

همانطور که از نام این نوع میزها نیز مشخص است، آپارتمان‌نشینان یا اصطلاحا کسانی که فضای باز محدودی دارند، جزء اولین گروهی هستند که می‌توانند از این میزها بیشترین استفاده را ببرند. میز پینگ پنگ آپارتمانی یا قابل حمل در واقع جایگزین‌های کوچکتری برای نمونه‌های مشابه با اندازه کامل خود هستند و آن‌ها را برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی‌تر می‌کند.

2. وقتی قیمت میز پینگ پنگ اهمیت دارد

 افرادی که قیمت میز پینگ پنگ برای آن‌ها مهم است، می‌توانند از این میزها استفاده کنند. میزهای آپارتمانی معمولا قیمت بسیار پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به میزهای دیگر دارند.

3. بازیکنان یا کاربران تفریحی

اگر تمایل ندارید که به صورت حرفه‌ای پینگ پنگ بازی کنید و یا وارد مسابقات شوید، پس به میزی که از استانداردهای ITTF پیروی کند نیز نیازی ندارید. بنابراین اگر واقعا می‌خواهید یک میز پینگ پنگ برای سرگرمی داشته باشید، میزهای آپارتمانی می‌توانند همان گزینه‌ی ایدئال شما باشند.

 حالا که با کاربری میز پینگ پنگ آپارتمانی آشنا شدید، بد نیست بدانید نکات کلی وجود دارد که می‌تواند راهنمای خرید مناسب شما باشد.

نکات خرید میز پینگ پنگ آپارتمانی

1.سهولت در مونتاژ

 هیچ‌کس دوست ندارد ساعت‌ها از وقت خود را صرف سرهم‌کردن میز پینگ پنگ آپارتمانی کند. همگی دوست داریم سریع راکت پینگ پنگ را دست بگیریم و بازی را شروع کنیم.

پس قبل از زدن دکمه خرید (در خرید آنلاین)، مطمئن شوید چیزی را انتخاب کرده‌اید که تنظیم یا مونتاژ کردن آن وقت زیادی نمی‌گیرد. فرآیندهای خسته‌کننده‌ی مونتاژ می‌تواند عامل پشیمانی شما از خرید باشد.

2. بادوام بودن میز پینگ پنگ آپارتمانی

مطمئنا خرید چیزی که می‌تواند در برابر بسیاری از اتفاقات مقاومت کند، بسیار مهم است، به‌خصوص اگر می‌خواهید از آن برای بازی‌هایی فراتر از بازی‌های تفریحی استفاده کنید.

 با بررسی اینکه قیمت میز پینگ پنگ متناسب با کیفیت آن است و آیا در معرض آسیب است یا خیر، می‌توانید از بادوام بودن آن مطمئن شوید.

3. تعمیر و نگهداری حداقلی

 یک میز قابل حمل که به تمیز کردن، مراقبت و نگهداری بیش از حد نیاز دارد، ممکن است بیشتر دردسرساز باشد تا راحت.

بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا چیزی بیش از آنچه که مایل به انجام آن هستید نیاز به مراقبت دارد یا خیر، این است که بفهمید از چه چیزی ساخته شده است. چوب‌ها و فلزات خیلی سبک اغلب مستعد آسیب هستند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند، بنابراین سعی کنید جز در موارد ضروری، سراغ این میزها نروید.

4. همه کاره بودن میز پینگ پنگ آپارتمانی

یکی از ویژگی‌های جالب میزهای خانگی این است که قابلیت تاشدن دارند و این یعنی آنکه شما حتی زمانی که تنها هستید، می‌توانید به‌راحتی بازی کنید. یعنی نیاز نیست که همیشه فردی را در مقابل خود داشته باشید.

میز پینگ پنگ آپارتمانی: از مزایا تا قیمت

مزایای میز پینگ پنگ تاشو چیست؟

شاید برای بسیاری از شما سوال باشد که اگر میزهایی با اندازه کامل وجود دارند که می‌توانند تا شوند، چرا باید به خرید میز پینگ پنگ آپارتمانی فکر کرد؟ پاسخ ساده است - فضا. اما این تمام چیزی نیست که وجود دارد. میزهای پینگ پنگ خانگی، مزایای زیادی دارند که برخی از آن‌ها عبارت است از:

صرفه‌جویی در فضا

یک بار گفتیم و باز هم خواهیم گفت. میز پینگ پنگ آپارتمانی تاشو، باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. این طرح‌ها می‌توانند در اندازه‌های مختلفی باشند که برخی از آن‌ها فقط نصف اندازه یک میز تنیس روی میز سنتی است. بنابراین برای آپارتمان‌نشینان یا خانه‌هایی که فضای زیادی برای حرکت راکت پینگ پنگ ندارند، یک میز پینگ پنگ قابل حمل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

چندکاره بودن

اکثر میزهای پینگ پنگ آپارتمانی تاشو، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکردهای زیادی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، برخی با سطوح بادوام طراحی شده‌اند که در برابر رطوبت، جوهر و بسیاری از آسیب‌های احتمالی غیرقابل نفوذ هستند. بنابراین می‌توانید از آنها حتی به‌عنوان میز کار یا میز ناهارخوری، استفاده کنید.

مقرون به صرفه بودن قیمت میز پینگ پنگ

مقرون‌به‌صرفه بودن نیز از جمله ویژگی‌هایی خوبی است که چندین بار اشاره کردیم و قطعا خودتان با مقایسه نمونه‌های مختلف به آن پی خواهید برد.

البته اگر در خرید میز، تنها موضوع مقرون‌به‌صرفه بودن برای شما مهم است و فضای مناسب را دارید، خوب است بدانید که میزهای استاندارد زیادی با قیمت بسیار مناسب نیز وجود دارند که شما می‌توانید نمونه‌های زیادی از آن را در فروشگاه اینترنتی لوزی به آدرس lozi.shop ببینید. میز پینگ پنگ باترفلای از جمله این میزهاست.

همچنین برای صرفه‌جویی بیشتر، می‌توانید از راکت پینگ پنگ ارزان قیمت که نمونه‌های آن در فروشگاه لوزی فراوان است استفاده کنید.

تصمیم نهایی

پینگ پنگ، یک بازی مهیج است که می‌تواند اوقات فراغت شما در زمان‌های مختلف را پر کند و از لحاظ روحی و جسمی نیز به سلامتی شما کمک کند. بنابراین شما با انتخاب درست لوازم پینگ پنگ، از جمله میز پینگ پنگ آپارتمانی و راکت‌های مناسب، از این بازی مهیج در هر زمان و مکانی لذت ببرید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار