کد خبر: 959558
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مديرکل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي معاون عملياتي فرودگاه‌هاي کشور شد.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان معاون عملیات فرودگاه‌ها منصوب و امروز طی مراسمی به عنوان این منصب معرفی شد.

این حکم درحالی برای صفایی صادر شده که وی از سال 1393 بعداز انتخاب مدیرکل وقت فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی به عنوان مدیرکل فرودگاه مهرآباد، از اردبیل به تبریز نقل مکان کرد.

نگاهی به پست‌های مدیریتی فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی نشان می‌دهد که سکانداری این مجموعه همیشه برای تکیه دهندگان صندلی فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خوش یمن بوده و در واقعه سکوی پرتاپی برای حضور در مسندهای کشوری است.

با بررسی اسامی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی می‌توان اسنادی را بر این ادعا ارائه کرد که همه مدیران کل حمل و نقل هوایی استان طی یک دهه گذشته از تبریز به عنوان مدیران کشوری چمدان‌های خود را بسته و کوچ کرده‌اند.

در این رابطه حمیدان‌پور که از سال 85 تا 87 بر صندلی مدیرکلی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تکیه داده بود به عنوان مشاور اجرای مدیرعامل فرودگاه‌های کشور انتخاب شد و اکنون نیز بعد از طی سکانداری مناصب مختلف، جزء هیات مدیره شرکت ایرتور فعالیت دارد از پروژه‌هایی که در زمان وی در فرودگاه‌های استان صورت گرفت می‌توان به احداث ترمینال حجاج و ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی تبریز اشاره کرد.

عسکری همت که بعداز حمیدان پور به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی انتخاب شد از سال 87 تا 89 در این پست حضور داشت و توانست تغییرات اساسی را در ورودی‌های فرودگاه تبریز به عنوان فرودگاه بین‌المللی که جایگاه تاثیرگذار در روابط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... کشور دارد انجام دهد وی نیز از تبریز به عنوان مدیرکل به فرودگاه مهرآباد نقل مکان کرد.

اما علی رستمی نیز از سال 89 تا 93 به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی فعالیت داشت و از احداث برج مراقبت پرواز، اولین باند بتنی کشور،​ نصب دومین دستگاه کمک ناوبری آی ال اس به عنوان شاخص ترین پروژه‌های زمان مدیریتی وی یاد کرد رستمی نیز از تبریز به مدیرکلی فرودگاه مهرآباد انتخاب و در حال حاضر نیز عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را دارد.

و اما مصطفی صفایی از سال 93 تا 98 بر مسند مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی تکیه داده بود و احداث پارکینگ طبقاتی، توسعه ترمینال، توسعه اپرون و 2 برابر شدن ظرفیت پارکینگ هواپیما، توسعه برق اضطراری فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر