کد خبر: 959418
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
مسئول روابط عمومی سپاه سپاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه سپاه امام حسن مجتبی (ع) از تمامی رسانه های استان البرز جهت پوشش خبری "طرح جهاد همبستگی ملی" دعوت کرد.

مجتبي عبدالملکی اظهار داشت : در پی اعلام آغاز اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هموطنان سیل‌زده از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیاری از اقشار مختلف مردم عزم خود را جهت مشارکت و حضور در این طرح جزم کردند.

وی به نقش ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد استان البرز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: طرح جهاد همبستگی ملی یک نوع رزمایش برای خدمت رسانی، سازماندهی برای ارائه خدمات مطلوب و تقویت اخوت است.

عبدالملکی افزود:جهان از این اتحاد و همبستگی مردم در کمک و یاری رساندن به هموطنان سیل زده انگشت حیرت به دهان گرفت، اما در ادامه کار تا حل مشکلات سیل زدگان به طور کامل لازم است که اقدامات شایسته ای نیزصورت گیرد که طرح "جهاد همبستگی ملی" یک کار ارزشمند و قابل تحسین در این راستا است.

مسئول روابط عمومی سپاه سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد : در طرح جهاد همبستگی ملی، محوریت مسجد است چرا که سنگر و محل حل مشکلات مردم همین مساجد است و چنین طرحی بدون شک تقویت وحدت ، همدلی و انسجام بیشترملت ایران را نیز در پی خواهد داشت.

وی گفت : از مردم دعوت می‌کنیم با محوریت مساجد بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده، کسب تأمین کالای اساسی و بانک‌ها ساخت و تجهیز مدارس را عهده دار شوند.

عبدالملکی در پایان ضمن دعوت از تمامی رسانه های استان البرز جهت پوشش خبری "طرح جهاد همبستگی ملی" خاطر نشان کرد : جا دارد از زحمات تمامی رسانه ها در جهت حضور حماسی در بازتاب مشکلات مردم و انعکاس اخبار امدادرسانی نهایت تشکر را داشته باشم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار