کد خبر: 959275
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
در سال ۹۸ توسط کمیته امداد اصفهان صورت خواهد گرفت؛
کمیته امداد اصفهان بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان کمک بلاعوض برای خرید، احداث، تکمیل و تعمیر منازل ۱۵۲۳ خانوار نیازمند اصفهانی در سال جاری پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه در سال جاری ارائه ۱۵۲۳ خدمت در حوزه مسکن به مددجویان اصفهانی برنامه ریزی شده است، گفت: بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل بودجه دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف استان به این منظور اختصاص‌یافته است.

وی افزود: همچنین ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز برای کمک به حل مشکل مسکن مددجویان پرداخت خواهد شد.

زارعان با اشاره به جزئیات برنامه‌های کمیته امداد اصفهان درزمینهٔ مسکن مددجویان، گفت: ۲۶۳ خانوار شهری و ۹۰ خانوار روستایی در سال جاری از حمایت این نهاد برای خرید، احداث و تکمیل مسکن بهره‌مند می‌شوند و همچنین منازل ۱۱۷۰ خانوار نیازمند اصفهانی با حمایت کمیته امداد مورد تعمیرات قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به وقوع سیلاب‌های پر خسارت در ابتدای امسال در چند منطقه از کشور، یادآور شد: اعتبارات مسکن کمیته امداد در سال جاری بر بازسازی منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل متمرکزشده است و به همین دلیل موارد غیر اورژانسی و با درجه فوریت کمتر در زمینه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در اولویت‌های پائین‌تر قرار می‌گیرد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان ادامه داد: کمک خیران و مردم نیکوکار استان در سال جاری می‌تواند منجر به افزایش شمار خدمات مسکن ارائه‌شده به نیازمندان اصفهانی نسبت به آنچه در حال حاضر برنامه‌ریزی‌شده است، شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر