کد خبر: 959268
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
دولت جدی نیست
نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس گفت: به نظر من هنوز برنامه‌های دولت بر روی کاغذ قرار دارد و عملیاتی نشده، از این رو دولت باید بسیار جدی‌تر و عملیاتی‌تر به ساماندهی بازار مسکن و تولید مسکن ورود کند.

قلی الله‌قلی‌زاده، از کاهش قیمت مسکن طی ماه‌‌های آتی خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی و عزم دولت برای اجرای این برنامه، به نظر می‌رسد که بازار مسکن در مسیر کاهش التهاب و ثبات حرکت می‌کند.

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاطمات بازار مسکن در دو سال اخیر نشأت گرفته از مسئله کمبود مسکن در کشور است، متأسفانه در دهه گذشته اقدام قابل قبولی برای تولید مسکن صورت نگرفت و با افزایش تقاضا و کاهش عرضه، بازار مسکن دچار تلاطم شد و قیمت‌ها افزایش یافت.
 

کاهش قیمت مسکن دور از انتظار نیست

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی میزان و درصد کاهش قیمت مسکن قابل پیش‌بینی نیست، اما به نظر می‌رسد که تحقق این موضوع دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: ایجاد بازار تعهدی مصالح ساختمانی، معافیت‌های مالیاتی و تولید انبوه مسکن از طریق ارائه زمین رایگان از برنامه‌هایی است که دولت به دنبال اجرای آن است.
 

هنوز برنامه‌های دولت در حوزه مسکن بر روی کاغذ قرار دارد

الله‌قلی‌زاده ادامه داد: به نظر من هنوز برنامه‌های دولت بر روی کاغذ قرار دارد و عملیاتی نشده، از این رو دولت باید بسیار جدی‌تر و عملیاتی‌تر به ساماندهی بازار مسکن و تولید مسکن ورود کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: ملاک کاهش قیمت مسکن در ماه‌های آتی اجرایی شدن سیاست‌های جدید مسکن‌سازی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: امروز شاهدیم که بازار مسکن نسبت به برنامه‌های دولت برای تولید مسکن واکنش مثبت نشان داده، حال دولت باید در مرحله دوم شوک اصلی را به بازار وارد کند، تا قیمت‌ها روند کاهشی بیشتری داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر