کد خبر: 959233
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
خطیب نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امریکا باید مراقب رفتار‌ها و ادعای خود باشد، گفت: ما هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبودیم، هم «قدرت منطق» داریم و هم «منطق قدرت» را می‌شناسیم.
سرویس سیاست جوان آنلاین: حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در خطبه دوم نماز جمعه تهران افزود: یک پهپاد پیشرفته به گفته خود امریکایی‌ها غیرقابل رهگیری و شناسایی، با تجهیزات خاموش خود در محدوده تنگه هرمز مخفیانه وارد حریم سرزمینی ایران شده بود و در حال جاسوسی بود و اینجا بود که غیرت جوانان رشید ما جوشید و با سامانه تمام بومی سوم خرداد، با موشک زمین به هوا این پهپاد را ساقط کردند. خطیب جمعه تهران افزود: پیام شایسته و به موقع فرزندان رشید ایرانی اسلامی این است که ما اهل منطق عقلانیت هستیم قدرت منطق ما اثبات شده است و هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبودیم. وی جمهوری اسلامی ایران را اهل مقاومت و بازدارندگی فعال بر شمرد و خطاب به امریکایی گفت: ما جنگی را شروع نمی‌کنیم، اما اگر جنگی را علیه ملت ایران شروع کردید شما تمام‌کننده آن نیستید، اگر یکی بزنید حداقل یکی و چه بسا سه تا می‌خورید که البته آن ضربه را خوردید. وی با تأکید بر اینکه «امریکایی‌ها باید حواسشان را جمع کنند» گفت: ملت و نیرو‌های مسلح ایران اهل پنهان‌کاری نیستند، و مانند امریکایی‌ها رفتار نمی‌کنند، کار امریکایی‌ها پنهان‌کاری است، آن‌ها هم دزد دریایی و هم دزد هوایی و زمینی هستند و کار‌ها را مخفیانه انجام می‌دهند
علی‌اکبری گفت: آن‌ها اخیراً نفتکش‌ها را در دریای عمان مورد حمله قرار دادند و در منطقه خرابکاری و سپس خود را مخفی کردند، اما ملت ما اهل مخفی کاری نیست اگر بنا به زدن باشد خوب هم می‌زند و به موقع هم اعلام می‌کند، همان طور که روز گذشته فرزندان رشید ایران اقدام و اعلام هم کردند. امام جمعه موقت تهران گفت: کشور‌های مفلوک منطقه که به امریکایی چشم امید دارند شاهد باشند که چه اتفاقی افتاد؛ این سامانه‌های امریکایی که میلیون‌ها دلار برای خرید آن‌ها از جیب ملت‌های مسلمان خود خرج می‌کنید در برابر حتی پهپاد‌های یمنی هم نتوانستند مقاومت کنند، می‌توانید این سامانه‌ها را از ایران خریداری کنید؛ هم ارزان‌تر است و هم می‌توانید کنار ایران باشید. تا چه زمانی می‌خواهید به این حماقت ادامه دهید. خطیب نماز جمعه تهران افزود: کاخ سفید در باره سرنگونی هواپیمای جاسوسی خود، ابتدا دستپاچه آن‌را تکذیب و سپس آن را تأیید کرد و البته ادعا کرد این اتفاق در محدوده آب‌های بین‌المللی رخ داده است.
حاج علی‌اکبری افزود: رئیس جمهوری امریکا جلسه فوق‌العاده تشکیل داد و مثل همیشه شروع به طنزگویی کرد و گفت که پهپاد در آب‌های بین‌المللی بوده است؛ امریکایی‌ها ظاهراً علاوه بر اینکه تاریخ‌شان ضعیف است، جغرافیای‌شان هم ضعیف است. خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین در خطبه نخست نماز جمعه تهران هم به موضوع حجاب و عفاف پرداخت و آن را یک حکم مترقی و بدیع و ریشه‌دار و فراتر از زمان و مکان برای تأمین سعادت جامعه و فرد و خانواده دانست و گفت: در نص صریح و آیات مؤکد قرآن کریم و کلمات اولیای خدا به آن اشاره شده است. وی با بیان اینکه، حجاب و عفاف مرز‌های خصوصی و عمومی را در جامعه تعریف می‌کند، تأکید کرد: این حکم الهی پشتوانه بسیار محکمی برای سالم‌سازی محیط اجتماعی و حفظ، صیانت و تعالی خانواده‌ها محسوب می‌شود.
علی‌اکبری با بیان اینکه، دشمنان ما می‌خواهند ولنگاری فرهنگی، بی‌عفتی و گسترش هرزگی جنسی را در جامعه ما دامن بزنند و در دستور کار قرار دارند، افزود: مسئله اینجاست که شیاطین و اتاق فکر‌های شیطانی در این زمینه فوق تخصص دارندو طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن درصدد آندولسی کردن ایران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار