کد خبر: 958915
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
رشد‌های پیاپی شاخص بورس امروز متوقف شد و شاخص نتوانست به روند‌های صعودی روز‌های گذشته خود ادامه دهد و از کانال ۲۳۸ هزار واحد عقب‌نشینی کرد. نماد‌های هلدینگ فارس و مخابراتی بیشترین نقش را در سقوط شاخص بورس داشتند و رشد‌های قیمتی نماد فولاد مبارکه اصفهان نیز نتوانست جلوی افت بیش از هزار واحدی شاخص را بگیرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۰۱۴.۳۳ واحد کاهش به ۲۳۷ هزار و ۱۴۶ واحد و ارزش روز بازار به ۹۰۱ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۸۷.۰۸ واحد کاهش به ۶۷ هزار و ۱۱۸ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۷۵.۱۶ واحد افت به ۵۷ هزار و ۱۶۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۱۹.۹۳ واحد کاهش به ۳۹ هزار و ۱۳۵ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۲۴۰.۹۲ کاهش به ۲۶۷ هزار و ۱۹۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۴۶.۰۲ واحد کاهش به ۱۷۵ هزار و ۶۳۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۳۹۰.۳۸ واحد افت به رقم ۴۶۷ هزار و ۶۹۱ واحد رسید.
نماد فارس، اخابر، همراه، شبندر، رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فولاد و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۵.۸۶ واحد رشد به رقم ۳۰۳۴.۱۰ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون برگ سهم در قالب ۱۸۶ و ۷۱۲ هزار برگ به ارزش ۷۱۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار