کد خبر: 958888
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
با پایان کار شمشیربازان ایران در اسلحه اپه و فلوره تیمی مردان و بانوان، پروند نمایندگان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با دو مدال تیمی و انفرادی بسته شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: روز پایانی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا به برگزاری دیدار‌های بخش تیمی در دو اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان اختصاص داشت که امروز سه شنبه در توکیو ژاپن برگزار شد.

در این روز از رقابت‌ها و در اسلحه اپه مردان، تیم ایران بعد از استراحت در مرحله یک هشتم نهایی، در مرحله یک چهارم مقابل استرالیا متحمل شکست ۴۵ به ۴۲ شد. سپس در در رقابتی نزدیک با کویت با نتیجه ۴۳ به ۴۲ شکست خورد.

تیم اسلحه اپه مردان که با ترکیب محمد علی کیهانی، محمد اسماعیلی و علی یعقوبیان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده است، دو دیدار دیگر هم برگزار کرد که طی آن مقابل تایلند به برتری ۴۵ بر ۳۳ دست یافت سپس در مصاف با هند ۴۳ بر ۳۹ پیروز شد.

بدین ترتیب تیم شمشیربازی اسلحه اپه مردان در رده بندی نهایی مسابقات قهرمانی آسیا جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش تیمی اسلحه فلوره بانوان، تیم ایران در اولین دیدار که در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد با نتیجه ۴۵ به ۱۸ شکست خورد. این تیم در دومین دیدار خود هم با نتیجه ۴۵ به ۳۵ مقابل استرالیا باخت، اما در سومین دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ هند را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب تیم شمشیربازی اسلحه فلوره بانوان در رده یازدهم ایستاد. سروناز مرتضوی، الهه قهرمانی و هانیه خوشخواهی ترکیب این تیم را تشکیل می‌دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان کار شمشیربازان اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا، پرونده شمشیربازان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسته شد. در چارچوب این رقابت‌ها تیم اعزامی ایران در اسلحه سابر به مدال برنز انفرادی و مدال نقره تیمی دست یافت.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار