کد خبر: 958760
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در همایش «مدیریت مصرف برق یک مسئولیت اجتماعی است» که در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان برگزار شد، با اشاره به اینکه با اصلاح الگوی مصرف برق به اقتصاد ملی کمک می‌کنیم، اظهار کرد: تمرکز بر مدیریت مصرف، اولویت اصلی صنعت برق است.

بهنام بیات با اشاره به اینکه کاهش تلفات برق منجر به موفق شدن صنعت برق می‌شود، ادامه داد: مدیریت مصرف با توجه به‌پیش بینی فصل گرما و افزایش مصرف برق ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز بابیان اینکه تلاش می‌شود با کاهش سه‌درصدی مصارف دستگاه‌های اجرایی به اهدافمان در سال جاری برسیم، گفت: مدیریت مصرف برق نیازمند یک رویکرد اجتماعی است.

بیات با اعلام اینکه کاهش مصارف انرژی نیازمند مشارکت همگانی است، افزود: تأمین برق در ساعات اوج بار، هزینه بسیار بالایی دارد.

وی هدف از برگزاری این همایش را استفاده دستگاه‌های اجرایی از وسایل سرمایشی مناسب اعلام کرد و گفت: همایش مذکور به‌صورت علمی و اجتماعی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با تأکید بر اینکه در این همایش راهکارهایی ارائه‌شده تا بتوان بدون خدشه به رفاه و آسایش کارکنان دستگاه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف برق انجام شود، عنوان کرد: تلاش صنعت برق بر این است که خاموشی در ساعات پیک مصرف امسال وجود نداشته باشد.

بیات با اشاره به اینکه تجهیزات برق زنده هستند و ممکن است در دمای بالای ۳۸ درجه تنش داشته باشند، افزود: امیدواریم با اصلاح الگو و مدیریت مصرف بتوانیم از این پیک بدون خاموشی عبور کنیم.

وی تغییر ساعات کاری ادارات را ازجمله برنامه‌های کاهش مصرف برق اعلام کرد و افزود: استفاده از مولدهای خود تأمین مشترکان، تعیین ساعت کار شهرک‌های صنعتی، اجباری کردن تعطیل شدن دوساعته ایستگاه‌های «سی. ان. جی» ازجمله اقدامات مهم برای کاهش مصرف برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بابیان اینکه رشد مصر ف برق در البرز ۸.۶ درصد است، افزود: پیش‌بینی شرکت توزیع نیروی برق برای مصرف در زمان پیک ۷ درصد است.

بیات با تأکید بر اینکه بیش از یک‌میلیون و ۳۲۵ هزار مشترک در البرز وجود دارد، افزود: امروزه استفاده از تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی سبب افزایش مصرف برق شده است.

وی بابیان این مطلب که تلاش شده آموزش‌های اصلاح الگوی مصرف را در اختیار صنعتگران قرار دهیم تا چرخه صنعتگران بیشتر بچرخد، گفت: بیشترین برق استان توسط صنایع مصرف می‌شود.در پایان این همایش از طرح‌های سامانه پایش و کنترل بار شرکت توزیع نیروی برق البرز رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار