کد خبر: 958699
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
مرد آرایشگر که متهم است در جریان درگیری با همسایه‌اش در شهرستان پردیس مرتکب قتل شد به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ۲۶‌بهمن‌سال قبل مأموران کلانتری‌۱۱‌پردیس از درگیری خونین در یکی از محله‌های شهر با خبر و در محل حاضر شدند. در جریان اولین بررسی‌ها مشخص شد که مردی ۴۸‌ساله به نام بهادر با اصابت ضربه چاقو از ناحیه گردن هدف قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است. عامل قتل هم مردی ۴۱‌ساله به نام همایون بود که از محل متواری شده بود.
همزمان با حضور بازپرس و انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این باره به جریان افتاد. همسر مقتول که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، اولین کسی بود که مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: لحظاتی قبل از حادثه شوهرم از خانه بیرون رفت. هنوز مدت زمان زیادی نگذشته بود که صدای درگیری او از کوچه بلند شد. وقتی از پنجره نگاه کردم دیدم که شوهرم با همایون که در خانه‌ای مخروبه در همسایگی ما زندگی می‌کرد درگیر شده است. همایون شوهرم را با سنگ می‌زد. ثانیه‌هایی بعد فریاد دلخراش شوهرم را شنیدم که گفت: همایون شاهرگ او را زد. بعد دیدم که همایون چاقو به دست دارد و شوهرم غرق در خون شده است. وقتی خودم را به کوچه رساندم همایون به سرعت از محل فرار کرد.
همسر مقتول سپس جزئیات بیشتری از شرح حال همایون را در اختیار پلیس گذاشت. او گفت: یکسال قبل بود که او همراه همسرش یکی از طبقات خانه ما را اجاره کرد. مدتی که گذشت متوجه شدیم که او به مصرف مواد اعتیاد شدیدی دارد و مدام با همسرش درگیر می‌شود برای همین شوهرم او را مجبور کرد تا خانه ما را تخلیه کند. همایون هم مدتی بعد خانه را تخلیه کرد و در خانه‌ای مخروبه در همسایگی ما ساکن شد تا اینکه با شوهرم درگیر شد و او را به قتل رساند.
در شاخه دیگری از تحقیقات تلاش برای بازداشت همایون در جریان بود تا اینکه مأموران پلیس ۱۵‌اردیبهشت‌ماه امسال مخفیگاه متهم را شناسایی و او را بازداشت کردند. همایون در اولین بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. او گفت: شغل من آرایشگری است و قصد قتل بهادر را نداشتم. از مدتی قبل از حادثه و زمانی که من را از خانه‌اش اخراج کرد با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه هم با یک قطعه چوب که شکل چماق درست شده بود به من حمله کرد. من هم با چاقو به او ضربه‌ای زدم که جانش را از دست داد.
با کامل شدن تحقیقات، بازپرس مرد جوان را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، بنابراین متهم به زودی مقابل هیئت قضات پای میز محاکمه حاضر می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار