کد خبر: 958601
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
فرمانده نیروی انتظامی از موافقت پلیس با افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین:‌ سردار حسین اشتری در سفر به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حرفه‌ای‌تر شدن عملکرد نیروی انتظامی در سال‌های اخیر گفت: افزایش و تنوع جرایم، نیروی انتظامی را به سمت حرفه‌ای شدن سوق داده و امروز با آموزش‌های لازم عملکرد مأموران انتظامی نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای‌تر شده است.

وی از ارتقای تجهیزات و تکنولوژی به کار گرفته شده در مأموریت‌های انتظامی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا موجب شده تا هم در زمینه کشف و هم در زمینه برخورد با جرایم بتوانیم عملکرد موثرتری داشته باشیم. امروز کشفیات ما نسبت به وقوع جرایم رشد بیشتری دارد و همه این‌ها مربوط به حرفه‌ای‌تر شدن عملکرد پلیس و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا است.

اشتری در ادامه در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین گفت: نیروی انتظامی تمام زیرساخت‌های لازم در پایانه مرز خسروی را دارد و آمادگی پذیرش زائران اربعین در این مرز را داریم، اما برای بازگشایی مرز خسروی باید توافق بین مسئولان کشور ایران و عراق صورت بگیرد و در صورت امضای این توافقنامه آمادگی داریم خدمات لازم را به زوار ارائه دهیم.

فرمانده ناجا در خصوص افزایش اعتبارگذرنامه از پنج سال به ۱۰ سال نیز گفت: نیروی انتظامی موافق این کار است و کار کارشناسی اولیه در این زمینه را انجام داده‌ایم. جمع‌بندی این مطالعات به وزارت کشور ارسال شده و در جلسات ستاد گذرنامه قطعاً این موضوع مطرح می‌شود.

فرمانده ناجا همچنین با توجه به شروع فصل گرما، نسبت به هرگونه هنجارشکنی در جامعه هشدار داد و افزود: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هرگونه هنجارشکنی و حفظ ارزش‌های جامعه است و در این زمینه از تمام آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کنیم. همکاران ما در کشور حافظ ارزش‌ها خواهند بود و با هر گونه ناهنجاری و هنجارشکنان طبق قانون برخورد خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار