کد خبر: 958570
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
پیروزی نچسب برزیل در افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا!
برزیل میزبان بسیار امیدوار است که با استفاده از امتیاز بازی در خانه بتواند به سال‌ها ناکامی خود در کوپا آمه‌ریکا پایان دهد هرچند که تیته و مردانش می‌دانند حتی در خانه هم رقبای سختی را پیش رو دارند
حامد قهرمانی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم ملی فوتبال برزیل با برتری ۳ بر صفر مقابل بولیوی شروعی امیدوار‌کننده در کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ داشت. بامداد دیروز برزیل میزبان رقابت‌ها برابر بولیوی قرار گرفت و در یک بازی نه چندان سخت موفق شد حریف خود را با ۳ گل از پیش رو بردارد. در این دیدار کوتینیو (۲ گل) و اورتون گل‌های برزیل را به ثمر رساندند با این حال نوع بازی سلسائو مورد پسند هواداران قرار نگرفت.
برزیل میزبان بسیار امیدوار است که با استفاده از امتیاز بازی در خانه بتواند به سال‌ها ناکامی خود در کوپا آمه‌ریکا پایان دهد هرچند که تیته و مردانش می‌دانند حتی در خانه هم رقبای سختی را پیش رو دارند. تیته سرمربی برزیل بعد از کسب پیروزی اول و در واکنش به اعتراض هواداران در خصوص عملکرد کلی برزیل گفت‌: «مهم‌تر از همه چیز شروع خوب و بهره بردن از اشتباه‌های حریف بود. زمانی که خوب بازی نکنید، نباید انتظار داشته باشید که هواداران احساس راحتی کنند و از شما حمایت کنند. فوتبال اینچنین است. احساسات بر همه چیز غلبه می‌کند. ما نمی‌توانیم نسبت به رفتار هواداران اعتراض داشته باشیم. اگر چیزی را دوست نداشته باشند آن را ابراز می‌کنند که منطقی است. همه ما احساساتی هستیم. تنها ما باید تمرکزمان بالا باشد. اکنون در پروسه پیشرفت قرار داریم. در این پروسه ممکن است اتفاقات بد و خوب رخ دهد.»
این رقابت‌ها از بامداد دو شنبه با برگزاری بازی‌های اول تیم‌های حاضر در گروه سوم مسابقات ادامه پیدا می‌کند. در این گروه دو تیم مدعی اروگوئه و شیلی و دو تیم پرانگیزه ژاپن و اکوادور حضور دارند و ماراتن سختی را برای صعود خواهند داشت. اروگوئه به عنوان یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های این مسابقات هرچند سال‌هاست جام قهرمانی را لمس نکرده، اما همواره از مدعیان سفت و سخت قهرمانی بوده است. حضور ستاره هایی، چون کاوانی و سوارز در این تیم آن‌ها را تبدیل به حریفی خطرناک برای تمام مدعیان کرده است. اروگوئه از ساعت ۲:۳۰ بامداد دو شنبه به مصاف اکوادور می‌رود. دیگر بازی این گروه را شیلی و ژاپن از ساعت ۳:۳۰ بامداد سه شنبه برگزار می‌کنند. شیلی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان دو دوره گذشته این مسابقات امید زیادی دارد که بتواند با حفظ عنوان خود هت‌تریک کند و بتواند نامش را در جمع بزرگان فوتبال امریکای جنوبی جاودانه کند. هرچند حریف اول مدافع عنوان قهرمانی یک آسیایی و میهمان این مسابقات است، اما ستاره‌های شیلی و در رأس آن‌ها آبیدال خوب می‌دانند که دست گم گرفتن این آسیایی چغر چه خطر‌هایی می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد. ژاپنی‌ها در جام جهانی ثابت کردند حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و حالا می‌خواهند شایستگی‌های خود را در امریکای جنوبی به فوتبال جهان نشان دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار