کد خبر: 958166
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
فرهاد از استقلال رانده از امید مانده
بلاتکلیفی‌های تیم فوتبال امید با نوع انتخاب سرمربی جدید این تیم بیشتر از قبل شد تا تیمی که قرار است به حسرت ۴۴ ساله دوری فوتبال از المپیک پایان دهد حالا ناامیدتر از قبل به آینده بنگرد. البته این تمام جریان نیست؛ این روز‌ها فرهاد مجیدی هم معطل مانده که چه کند. فرهاد که می‌توانست با ادامه حضور در استقلال و تثبیت جایگاه خود روی نیمکت آبی‌ها سرمربیگری خود در این تیم را قطعی کند حالا از استقلال رانده شده و از تیم امید مانده است!
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مجیدی از استقلال جدا شده و حالا خبر‌ها حاکی از آن است که گویا باند مخالف او در تیم که در هفته‌های آخر لیگ ضربه بدی از مجیدی خورده، حسابی فعال شده و زمینه‌های جدایی او از استقلال را البته به اسم منافع ملی و تیم امید و رؤیای المپیک فراهم کرده است.
مجیدی روز دوشنبه سرمربی تیم امید شد و شامگاه همان روز حکمش تعلیق شد، چراکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در تقابلی آشکار با فدراسیون فوتبال انتخاب یک‌سویه او را رد کردند تا مهدی تاج هم در عین ناباوری صدور حکم سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید را به بعد از اخذ موافقت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش موکول کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد خیلی زود رخ می‌دهد، اما بدون هیچ تردیدی تبعات آن تا مدت‌ها گریبانگیر مجیدی و شاگردانش در تیم امید خواهد بود.
مهدی تاج به‌طور حتم تصورش را هم نمی‌کرد که انتخابش برای نیمکت تیم امید با مخالفت علنی کمیته و وزارت روبه‌رو شود و خیلی خوش‌شانس بود که نام مجیدی مانع از قطعیت پیدا کردن پاسخ رد آن‌ها به انتخاب فدراسیون شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس فدراسیون فوتبال پس از دیدار دوشنبه شب با رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده که حضور مجیدی در تیم امید منتفی است که با این تصمیم او هم مخالفت شده و حالا مجیدی باید بعد از طی روال قانونی و مدنظر کمیته ملی المپیک سکان هدایت تیم را به دست بگیرد.
حالا همه منتظر برگزاری جلسه روز شنبه ستاد عالی بازی‌های المپیک هستند. جلسه‌ای که قرار است در آن تکلیف نهایی گزینه نیمکت تیم امید هم مشخص شود. آنچه تاکنون دیده می‌شود این است که سایت فدراسیون فوتبال هنوز خبر قطعی سرمربیگری مجیدی در تیم امید را روی خروجی خود قرار نداده و منتظر اعلام رضایت و قبول مجیدی از سوی وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک است. به هر حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت مجیدی و تیم امید با این شرایط به کجا می‌رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار