کد خبر: 958145
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
نماینده دادستان در جلسه دادگاه مطرح کرد
نماینده دادستان در هفتمین جلسه دادگاه هادی رضوی با اعلام بازداشت یکی از متهمان این پرونده که متواری شده بود، گفت: آقای حیدرآبادی مدیرعامل بانک سرمایه که قبل از آقای خانی بودند، در حین تحقیقات از کشور متواری و به اسپانیا رفتند و هفته گذشته توسط پلیس اینترپل دستگیر شد و تشریفات قانونی جهت اعاده وی در جریان است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بخشی از دادگاه روزگذشته به دفاعیات وکیل هادی رضوی اختصاص داشت. وی در دفاع از موکل خود گفت: باید به جوانان فرصت بدهیم، این جوان کار کرده و قراردادش را عملیاتی کرده است و برای دریافت وام اهلیت داشته است. وی فهرستی از قرارداد‌های موکلش را قرائت کرد و گفت: اسناد مالی، صورتحساب و نمونه قرارداد‌ها وجود دارد که به دادگاه تقدیم می‌کنم. این نوع دفاع وی با واکنش قاضی مسعودی مقام مواجه شد و اظهار کرد: بسیاری از مدارک که به بانک سرمایه داده شده به بانک‌های دیگر هم ارائه شده و مشخص نیست به چه نحوی وجوه سر از جیب آقای رضوی درمی‌آورد و نباید مشابه این اسناد را به بانک‌های دیگر بدهد. قاضی خطاب به رضوی گفت: شما گفتید برخی اسناد از پرونده شما خارج شده است. اگر این اسناد برداشته شده بود شما چطور به بانک‌های دیگر ارائه می‌دادید.
همچنین نماینده سازمان بازرسی کل کشور روزگذشته درباره ملک اندرزگو گفت: این ملک باغ بوده و برای مصادره آن اقدام شده است. گفته‌ای که با واکنش منفی هادی رضوی مواجه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار