کد خبر: 958067
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کشتی‌گیر آذربایجانی الاصل اوکراین علاقه زاید الوصفی به اهل بیت (ع)، شهدای مدافع حرم و بزرگان کشورمان از جمله رهبر معظم انقلاب و مرحوم آیت الله بهجت دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: روز گذشته انتشار تصویری از یک کشتی‌گیر با پیراهن منقش به تصویر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روی سکوی قهرمانی که روی آن جمله «لبیک یا خامنه‌ای» حک شده بود خبرساز شد و انجام این عمل آنهم از سوی یک خارجی برای خیلی‌ها سوال‌برانگیز و تعجب‌برانگیز شد، اما وقتی به صفحه اجتماعی این کشتی رجوع کردیم، متوجه شدیم این علاقه قلبی، فراتر از این و ارادت وی به شهدای مدافع حرم بالاتر از حد تصور است.
واکاوی از علاقه کشتی‌گیر خارجی به اهل بیت (ع)، رهبر انقلاب و شهدای مدافع حرم+ تصاویراز نکات جالب توجه تصاویر منتشر شده در صفحه این کشتی‌گیر تصاویری از سفرش به ایران و زیارت مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (س) و حضور بر مزار مرحوم آیت‌الله بهجت (ره) است.
در این صفحه همچنین ویدیو‌هایی از مراسم عزاداری و مدیحه سرایی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت امیرالمؤمنین (ع) قرار داده شده که نشان از علاقه زائدالوصف این کشتی‌گیر به اهل بیت علیه السلام دارد.
المار نورعلی‌یف، کشتی‌گیر آذربایجانی‌الاصل اوکراینی که در مسابقات کشتی قهرمانی کشور اوکراین موفق به کسب مدال طلا شده بود با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت. نورعلی‌یف که اصلیتی آذربایجانی دارد سال ۲۰۱۸ در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا (امیدها) موفق به کسب عنوان سوم وزن ۷۷ کیلوگرم شده بود.
واکاوی از علاقه کشتی‌گیر خارجی به اهل بیت (ع)، رهبر انقلاب و شهدای مدافع حرم+ تصاویروی همچین عنوان نایب قهرمانی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۷ را هم در کارنامه دارد و در همین سال نایب قهرمان اروپا در رده سنی جوانان شده است.
واکاوی از علاقه کشتی‌گیر خارجی به اهل بیت (ع)، رهبر انقلاب و شهدای مدافع حرم+ تصاویرحرکت این کشتی‌گیر بازتابی از فرهنگ شهادت و صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌های کشور است. موضوعی که در سال‌های اخیر دغدغه اصلی دشمنان این نظام و انقلاب بوده است و که مبادا فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در بین مسلمانان جهان نهادینه شود.



واکاوی از علاقه کشتی‌گیر خارجی به اهل بیت (ع)، رهبر انقلاب و شهدای مدافع حرم+ تصاویر
 
 
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار