کد خبر: 957660
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
شهردار كلانشهر کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت: ستاد بازآفرینی شهری در تمام مناطق دهگانه کرج با هدف ارتقای کیفیت شهرنشینی، توجه به محلات کم برخوردار و احیای بافت های فرسوده راه اندازی شود.

علی کمالی زاده در جلسه پایش پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ که با حضور معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری در منطقه ٤ برگزار شد، اظهار کرد: مدیران تمام مناطق شهرداری بسترها و اقدامات لازم برای راه اندازی ستاد بازآفرینی شهری را فراهم کنند تا در دهه فجر امسال هر روز یک ستاد بازآفرینی در یک منطقه از شهر به بهره برداری برسد.

این مسئول تصریح کرد: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی و نیز مشارکت عمومی و مردمی یکی از جدی ترین موضوعات برنامه ملی بازآفرینی شهری محسوب می شود به طوری که رئیس جمهور برای حل این مسئله اعتبار ویژه ای را تخصیص داده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه بازآفرینی به صورت جدی در تمام محلات مورد توجه دست اندرکاران و تصمیم گیران قرار گیرد، بیان کرد: بر اساس نظر رئیس جمهور، اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری به این معنا است که دولت متوجه تبعات سنگین ناشی از زلزله‌، مشکلات ساکنان بافت های فرسوده و مناطق محروم شده است.

انجام عملیات لگه گیری آسفالت از سنتی به مکانیزه

شهردار کرج با تاکید بر اجرای عملیات لکه‌گیری مکانیزه آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر تصریح کرد: در حال حاضر اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در بیشتر مناطق به صورت دستی صورت می‌گیرد که توصیه می شود لکه گیری ها به صورت مکانیزه انجام شود.

کمالی زاده تاکید کرد: با استفاده از این شیوه به جای روش دستی و سنتی، علاوه بر صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی، می توانیم شاهد کاهش آسیب پذیری و افزایش طول عمر ترمیم های آسفالت معابر که در اثر شرایط جوی و تردد وسایل نقلیه سنگین تخریب شده باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت : مطابق قانون شــهرداریها از جمله وظایف شــهرداری احداث راهها، شوارع و پارکهای عمومی است که در بسیاری موارد انجام این وظایف مستلزم دسترسی شهرداری به املاک، اراضی یا اعیان و ابنیه‌های است که در مسیر اجرای طرح قرار دارد.

ساخت استادیوم کوچک در مهرشهر باچمن مصنوعی

شهردار کرج ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه ٤ در جذب بودجه و اقدامات انجام شده در منطقه عنوان کرد: با توجه به گستردگی منطقه و نیاز شهروندان به زمین بازی توصیه می شود در اسرع وقت طراحی و ساخت یک استادیوم کوچک در منطقه مهرشهر با طراحی چمن مصنوعی در دستور کار مدیر این منطقه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار