کد خبر: 957582
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
پس از احیا؛
مدیرعامل شرکت آونگان گفت: اولین محصول تولید شده در آونگان، پس از احیای این شرکت، رونمایی شد. 

مدیرعامل شرکت آونگان گفت: اولین محصول تولید شده در آونگان، پس از احیای این شرکت، رونمایی شد. 

حسن میرزایی مدیرعامل شرکت آونگان با اشاره به احیای کارخانه در طول ما‌ه‌های اخیر افزود: در طول 5 ماهه اخیر که شرکت تحویل گرفته شده است، در کنار انجام اقدامات عمرانی که به دلیل ورشکستگی شرکت لازم بود، روند تولید نیز در پیش گرفته شد. 

وی با اشاره به استقرار یک شرکت دانش‌بنیان متشکل از تعدادی دانشجو در این شرکت افزود: این شرکت اخیرا موفق به تولید یک اسکوتر برقی شده است، مطالعات این پروژه تکمیل و تولید و تست آزمایشی آن نیز انجام شده است. 

میرزایی تصریح کرد: این اسکوتر در واقع یک وسیله نقلیه با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است که به دلیل نوع سرعت آن نیازی به پلاک‌گذاری یا دریافت گواهینامه برای استفاده از آن نیز نیست و با 2 ساعت شارژ برقی 40 کیلومتر طی مسیر می‌کند. 

وی با بیان اینکه این اسکوتر برقی فاقد هر گونه آلودگی صوتی و صداست و تا 200 کیلوگرم وزن سرنشین را تحمل می کند، گفت: این محصول برای واحدهای بزرگ مانند پالایشگاه و پتروشیمی قابلیت استفاده دارد و بدون استفاده از بنزین حرکت کرده و وسیله نقلیه سبک و پاکی محسوب می‌شود که در حضور استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد. 

مدیرعامل شرکت آونگان اضافه کرد: علاوه بر اسکوتر یک کیت برای برقی کردن دوچرخه نیز تهیه شده است که در صورت رکاب نزدن می‌توان از امتیاز برقی بودن دوچرخه استفاده کرد. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار