کد خبر: 957514
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
درگیری زن جوان با پیرمردی ۸۴ ساله بر سر یک شیشه نوشابه، منجر به مرگ پیرمرد شد.
سرویس جامعه جوان آ‌نلاین: سرهنگ محمد جلینی با اعلام خبر فوت مشکوک پیرمرد مغازه‌دار در محله بیسیم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز سه‌شنبه (۱۴ خرداد) زنی ۳۲ ساله به همراه دختر سه ساله‌اش برای خرید نوشابه وارد مغازه‌ای در محله بیسیم شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: این زن جوان پس از خرید نوشابه و پرداخت پول به مغازه‌دار، نوشابه را به دخترش داد، اما شیشه از دست دختربچه به زمین افتاد و شکست که مادر از مغازه‌دار خواست به آن‌ها یک شیشه نوشابه دیگر دهد.

وی تصریح کرد: مغازه‌دار که پیرمردی ۸۴ ساله بود، از این کار امتناع کرده و با زن جوان درگیری لفظی پیدا کرد تا اینکه درگیری به خارج از مغازه کشیده و تبدیل به درگیری فیزیکی شد.

جلینی افزود: درگیری ادامه داشت تا اینکه یک راکب موتورسیکلت (مردی ۲۷ ساله) با دیدن این صحنه، از زن جوان خواست به درگیری خاتمه دهد و زن جوان همراه با دخترش سوار بر موتورسیکلت این فرد شده و از محل دور شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیرمرد پس از این ماجرا، درصدد تماس با پلیس بود که ناگهان حالش بد شد و به روی زمین افتاد، لحظاتی بعد با تماس‌های مردمی، اورژانس در محل حاضر و پس از معاینات اولیه مشخص شد این پیرمرد فوت کرده است.

وی متذکر شد: عوامل گشتی کلانتری ۱۵۹ بیسیم پس از این حادثه موتورسیکلت مذکور به همراه مادر و دختر را در چند خیابان جلوتر از محل حادثه مشاهده کرده و زن جوان را همراه با راکب موتورسیکلت بازداشت کردند.

جلینی تصریح کرد: بنابر اظهارات پسر مغازه‌دار، متوفی حدوداً ۲۰ سال در مغازه مذکور فعالیت داشته است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی در این پرونده، گفت: زن جوان به همراه موتورسیکلت تا انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی نقش آن‌ها در فوت پیرمرد با دستور مقام قضایی در کلانتری ۱۵۹ بیسیم بازداشت هستند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار