کد خبر: 957505
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
حناچی گفت: باید قبول کنیم که زلزله تهران حتماً خواهد آمد، زیرا سابقه تاریخی این شهر نشان می‌دهد که چنین اتفاقی خواهد افتاد.
سرویس اجتماعی جوان آنلاین: رئیس جمعیت هلال احمر و شهردار تهران در مورد همکاری‌های مشترک در زمینه افزایش آمادگی مردم شهر تهران برای مقابله با زلزله بحث و گفت‌وگو کردند و مقرر شد تا همکاری‌هایی در قالب تفاهم نامه مشترک میان این دو نهاد شکل بگیرد.

پیروز حناچی، شهردار تهران ضمن تقدیر از فعالیت‌های اخیر جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده در مورد زلزله تهران گفت: ما باید قبول کنیم که زلزله تهران حتماً خواهد آمد و این اجتناب ناپذیر است؛ چرا که سابقه تاریخی این شهر نشان می‌دهد که چنین اتفاقی خواهد افتاد.

وی با تشریح امکانات و تمهیدات زمان بحران در شهر تهران اظهار کرد: ما شبکه مدیریت بحرانی داریم که پیش، حین و پس از حادثه برنامه‌های مشخصی را دنبال می‌کند. قطعاً می‌توانیم با توسعه همکاری‌های فیمابین در هر سه حوزه مذکور اقدامات جدی و موثری انجام دهیم.

شهردار تهران از آمادگی کامل این نهاد برای هم‌افزایی امکانات و ظرفیت‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد: به زودی و با همکاری نزدیک‌تر شهرداری تهران و جمعیت هلال احمر بتوان در این کلانشهر اقدامات مناسبی را برای افزایش آمادگی مردم برای حوادث احتمالی از جمله زلزله و سیل عملیاتی کرد.

در پایان این نشست شهردار تهران با دریافت کارت عضویت و کاور هلال احمر به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر درآمد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
جناب حناجی این موضوع را 50 سال است از دکتر عکاشه و دیگران گفته اند و اما شما که شهردار هستی و وقوع زلزله را احتمال میدهید و نمیتوان ان را رد کرد برای وقوع خدانکرده ان جکار کرده اید؟ فقط حرف زدن که ارزشی ندارد حداقل مانند جناب روحانی نباشید که اقتصاد و مملکت را به اینجا رسانده
اصلا جناب حناجی میدانی از الان باید جه تمهیداتی فراهم داشته باشید؟ جه نیرو های امداد و ماشین الات و ادوات مربوطه باید داشته باشید؟ ایا دارید یا فقط شعار میدهی؟
ایا با سایر دستگاه ها هماهنگ هستید؟
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
تهران همیشه در خطر زلزله بوده ..و هست و چیز جدیدی نیست...طرح این موضوع در این زمان ...بوی حاشیه سازی ..برای افتضاحات اخیر ..شهردار سابق ..است..
امیر
|
Sweden
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
من با آقا جمشید در مورد زلزله تهران کاملا موافقم این هم سیاست انحراف افکار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار