کد خبر: 956808
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج:
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج گفت: رفع مشکلات محله آق تپه بدون مشارکت ساکنان ممکن نیست.

مهرداد فیروزبخت با اشاره به وجود مشکل فاضلاب در محدوده آق تپه اظهار کرد: از آنجایی که بیشتر واحدهای محدوده آق تپه به صورت غیرمجاز ساخته شده اند، فکری به حال سیستم فاضلاب آنها نشده و ساکنان اغلب فاضلاب‌های خود را در کوچه رها می‌کنند.

وی ادامه داد: با توسعه این محدوده و افزایش تعداد واحدهای مسکونی، فاضلاب رو باز برای ساکنان مشکل ساز شده و در کنار مزاحمت برای شهروندان، مشکلات زیست محیطی زیادی به دنبال داشته است.

فیروزبخت توضیح داد: در حال حاضر خیابان چهارم، پنجم و ششم آق تپه با بیشترین مشکل در این خصوص مواجه هستند و شهرداری برای رفع آن چاره ای جز لایروبی جوی‌ها ندارد.

 مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج ابراز کرد: در شرایط فعلی از ساکنان درخواست می‌شود در زمان اجرای طرح لایروبی جوی‌ها با شهرداری بیشترین همکاری را داشته باشند تا از این طریق بتوانیم سطح خدمات رسانی در این محدوده را افزایش و به حفظ سلامت ساکنان کمک کنیم.

فیروزبخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به باریک و تنگ بودن معابر و خیابان‌های آق تپه اشاره کرد و گفت: از آنجایی‌که اغلب واحدهای مسکونی این محدوده قولنامه‌ای است، تملک آنها برای شهرداری سخت است ولی طبق مصوبه سال ۹۷، بنا شده با تخصیص اعتبار مناسب، بخشی ازواحدهای خیابان‌های چهارم، پنجم و ششم تملک شود.

وی اظهار کرد: با تملک این واحدها بخشی از معابرو خیابان‌های آق تپه بازگشایی و مشکل ساکنان این خیابان‌ها تا حدی حل می‌شود.

فیروزبخت توضیح داد: تملک واحدها و تعریض این خیابان‌ها آغازی است برای مشارکت بیشتر ساکنان در طرح تملک واحدهای مسکونی این محدوده که به خدمات رسانی بیشتر به مردم ختم می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محله آق تپه نیازمند توجه جدی مسئولان است، گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف در این محله نیازمند مشارکت و همکاری ساکنان هستیم چون بدون مشارکت آنان هیچ طرحی به نتیجه دلخواه نمی رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار