کد خبر: 956585
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کفش طلا قفل دهان مسی را باز کرد. بعد از فاجعه آنفیلد که یک‌بار دیگر حسرت بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپا را بر دل کاتالان‌ها گذاشت، تنها کسب ششمین کفش طلای لیگ اروپا بود که می‌توانست روزه سکوت مسی را بشکند.
شميم رضوان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ستاره آبی‌واناری‌ها به هوادارانشان قول داده بود با کسب جام این فصل به آقایی رئال در اروپا پایان دهد، اما با وجود حذف رئال نتوانست به وعده خود عمل کند و این دلیل خوبی برای سکوت بود. جمعه شب و بعد از عدم گلزنی امباپه در آخرین بازی فصل PSG که باعث شد مسی برنده رقابت با این ستاره فرانسوی باشد و برای ششمین بار به کفش طلای لیگ اروپا دست یابد، در خصوص بازی کذایی با لیورپول و جامی که در عین ناباوری در آنفیلد از دست رفت حرف زد. ستاره ۳۱ ساله بارسا پیش از فینال کوپا‌دل‌ری و بعد از آنکه مشخص شد کفش طلای اروپا برای ششمین بار به او می‌رسد از اتفاقات بازی با یاران کلوپ و سهم اندک والورده در این ناکامی گفت: «همه چیز مانند شکست برابر رم بود. ما احساس می‌کردیم به فینال خواهیم رسید. خیلی زود به اهداف خود رسیدیم و در بازی برگشت نیز در نیمه اول خوب رقابت کردیم، اما نیمه دوم انگار تنها یک تیم در زمین وجود داشت و نمایش فاجعه‌باری ارائه دادیم و این ضربه بسیار سنگینی بود. مقصر این اتفاق نه والورده که ما بازیکنان بودیم. او در این دو فصل عملکرد خوبی داشته است. شاید شما به سبک بازی ما علاقه نداشته باشید، اما من علاقه‌مندم والورده در بارسا بماند، زیرا فصل قبل ما دبل کردیم، اما همه چیز تحت تأثیر شکست در لیگ قهرمانان قرار گرفت و امسال نیز ممکن است همین اتفاق رخ دهد. به جز این دو شکست ما فصول خوبی داشته‌ایم و حالا باید به فکر جبران در کوپا‌دل‌ری باشیم. یک فینال مهم پیش‌روی ماست که ناکامی در آن شرایط را بدتر می‌کند. باید جشن قهرمانی در لالیگا را فراموش کنیم و به دنبال جام کوپا‌دل‌ری باشیم. والنسیا بار‌ها ما را اذیت کرده و اگر با نگرشی مانند بازی با لیورپول به میدان برویم، حریف دردسرساز اجازه دبل به ما نمی‌دهد. پس در دیدار مقابل والنسیا باید مثل همه فینال‌ها به دنبال کسب پیروزی باشیم.»
 حالا مسی انگیزه جدیدی برای فینال کوپا‌دل‌ری (شب گذشته) و دبل قهرمانی و کنار زدن والنسیا دارد. انگیزه‌ای که می‌تواند به یک قهرمانی دیگر بینجامد و خاطره تلخ آنفیلد و از دست رفت جام لیگ قهرمانان را کمرنگ کند. هرچند که ستاره بارسا در برابر این انگیزه تازه (کسب ششمین کفش طلا) فروتنانه برخورد می‌کند: «هنوز در حال ریکاوری بعد از باخت سنگین به لیورپول هستیم و خیلی به کفش طلا فکر نمی‌کردم، چراکه به دنبال اهداف شخصی نیستم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار