کد خبر: 956554
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
محمدحسین لطیفی:
کارگردان فیلم سینمایی «روز سوم» ضمن گلایه از کمرنگ شدن تولید آثار ارزشمند مربوط به دفاع مقدس و حماسه خرمشهر گفت: در بودجه دفاعی کشور نیاز است که بخشی را به فیلمسازی اختصاص دهیم؛ به فیلمسازان دلسوز. باید این احساس مربوط به غرور، شهامت و دفاع را زنده نگه داریم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  محمدحسین لطیفی روز گذشته در نشست «فتح خرمشهر؛ الگوی وحدت ملی» که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، گفت: بسیار دلم گرفته است و معتقدم کتابخانه سینمای ایران به عنوان مرجع نیاز به کتاب‌هایی دارد که در این خصوص باشد. من افسرده‌ام که هنوز فقط برای سوم خرداد، فیلم سینمایی روز سوم را برای نمایش دادن داریم.
لطیفی تأکید کرد: مدیران تلویزیون و سینما مقصرند، اما مدیران تلویزیون بسیار بیشتر مقصرند چراکه فقط به فکر پُر کردن آنتن تلویزیون هستند. مگر ارتش سری و آثار جنگی بسیاری بیننده‌های فراوان نداشت، مدیران تلویزیون باید بدانند اگر تولیدات آگاهانه ساخته شوند، پربیننده هم خواهند بود. دشمنان به فکر پاره پاره کردن ایران هستند و برای اینکه به آن روز نرسیم باید مردم خود را آگاه کنیم. لطیفی با بیان اینکه ساده‌لوحی است اگر فکر کنیم دشمنان طمع به خاک ایران ندارند، اضافه کرد: نگرانی من این است که آن‌ها می‌خواهند ایران را پاره پاره کنند و باید این آگاهی دادن را از کودکان هفت ساله آغاز کنیم و این با تصویر محقق می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار