کد خبر: 956338
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : باید با مقاومت و پایداری در برابر توطئه های آمریکا ایستادگی کرد و بدون شک پیروزی نصیب ملت ایران خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : باید با مقاومت و پایداری در برابر توطئه های آمریکا ایستادگی کرد و بدون شک پیروزی نصیب ملت ایران خواهد شد. 
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح استان مرکزی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در پادگان تیپ 71 روح الله اراک، افزود: ملت ایران قدردان دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است و تا پای جان از ارزش ها و آرمان های این نظام مقدس دفاع می کند. 
وی ادامه داد: ملت ایران به برکت مجاهدت های امام راحل، خون مقدس شهدا و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری به عزت و سربلندی دست یافته و این دستاورد بزرگ را با هیچ چیز عوض نمی کند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران با مقاومت و پایداری توطئه های شیطان بزرگ را خنثی می کند. 
آیت الله دری نجف آبادی یادآوری کرد: باید با مقاومت و پایداری در برابر توطئه های آمریکا ایستادگی کرد و بدون شک پیروزی نصیب ملت ایران خواهد شد. 
وی افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، دولت و نیروهای مسلح مقاومت در برابر توطئه های آمریکا است و مردم نیز باید به پشتیبانی از معظم له و نظام حاکمیت ایران اسلامی مقاومت را پیشه کنند. امام جمعه اراک اضافه کرد: ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی و حمایت از امام راحل با خداوند متعال معامله کرد و ملتی که به خدا توکل کند پیروز خواهد بود، بنابراین باید در برابر سختی ها و مشکلات اقتصادی ایستادگی کرده تا به پیروزی دست پیدا کنیم. 
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر را رقم زده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان نشان می دهد. 
وی تاکید کرد: مسایل و مشکلات اقتصادی نباید مانع حماسه آفرینی ملت ایران در روز قدس و همچنین آیین شب های قدر، 14 و 15 خرداد شود چرا که جهانیان چشم به این مناسبت های پیش رو دوخته اند و حضور گسترده مردم به مثابه وحدت و یکپارچگی ملی است. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: کشور ایران امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکپارچگی ملی است بنابراین گروه های مختلف سیاسی نیز باید اختلافات را کنار گذاشته و با تمام توان در راستای تقویت وحدت ملی حرکت کنند. 
آیت الله دری نجف آبادی در خصوص سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: فتح خرمشهر مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر و الگویی کامل از پایبندی به آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است. 
وی افزود: جوانان و نوجوانان باید اراده پولادین رزمندگان اسلام را در همه صحنه های زندگی الگوی خود قرار دهند، چرا که آن ها با دست خالی اما با تکیه بر سلاح تقوا توانستند غیرممکن را ممکن و متجاوزان را از خاک پاک وطن بیرون کنند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: جنگ روانی و تحریم های اقتصادی راهبرد اصلی دشمن در ناامید کردن ملت ایران از آینده انقلاب اسلامی است و آحاد مردم باید نسبت به این مهم هوشیار باشند. 
سردار سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» افزود: دشمنان با بهانه های اقتصادی می کوشند ملت ایران را از صحنه مقاومت خارج کنند اما ارده مردم آهین است و تا آخرین قطره خون خود از آرمان های این نظام مقدس دفاع می کند. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: توکل به خدا و ایمان راسخ به آرمان های امام خمینی(ره) عامل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس بود و احیای این روحیه مقدس در شرایط کنونی نیز نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کند. 
سردار کریمی بیان کرد: پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معادلات دشمنان ایران اسلامی را بر هم زد و خونی دوباره از غیرت و شهامت در دفاع از کیان کشور و ارزش های ناب دینی در رگ های انقلاب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها