کد خبر: 956326
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج با "مهلا مومن زاده" نایب قهرمان تکواندو بانوان جهان دیدار کرد.

علی کمالی زاده در دیدار با مهلا مومن زاده، نائب قهرمان تکواندوی جهان، اظهار کرد: بانوانی که در رشته‌های مختلف ورزشی چه در سطح ملی و چه بین المللی افتخارآفرینی می‌کنند، تاثیر مستقیمی در الگوپذیری و انگیزه بخشی در جامعه دارند.

وی ادامه داد: کرج در حوزه ورزش بانوان ظرفیت‌های زیادی دارد که برای به فعلیت رساندن آنها باید به فکر تدوین برنامههای حمایتی باشیم تا انگیزه ی مشارکت آنان در عرصه ورزش قهرمانی افزایش یابد.

شهردار کرج توضیح داد: نباید اجازه دهیم محدودیت‌های ساختاری، مدیریتی، اجتماعی و ... مانعی برای قهرمان پروری در حوزه ورزش بانوان باشد.

این مسئول توضیح داد: بانوان ورزشکار کرجی باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند در رقابتهای بین المللی با تمام توان بدرخشند.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده اعتماد به زنان همیشه نتایج مثبتی به همراه داشته، افزود: بانوان ورزشکار کشور طی چهار دهه گذشته با خودباوری توانسته اند آن طور که شایسته کشورمان است در رقابت‌های بین المللی بدرخشند.

کمالی زاده ابراز کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و حمایت از آنها درعرصه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است.

وی با اشاره به اینکه کرج ورزشکارانی مثل کیمیا علیزاده و مهلا مومن زاده کم ندارد، گفت: این ورزشکاران سرمایه های شهرمان هستند و باید قدر آنها را بدانیم و برای کسب موفقیت بیشتر آنها تلاش کنیم.

کمالی زاده با بیان اینکه قطعا موفقیت مهلا مومن زاده حاصل تلاش خانواده وی بوده است، عنوان کرد: شهرداری کرج آمادگی دارد در جهت حمایت از ورزش و ایجاد انگیزه بیشتر در قهرمانان اقدامات لازم را انجام دهد.

مهلا مومن زاده هفته گذشته در جریان رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در منچستر انگلیس، موفق شد در وزن ۴۶- کیوگرم به مدال نقره دست یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار