کد خبر: 956324
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
شهردار هشتگرد :
شهردار هشتگرد در بازدید از نقاط حادثه خیز شهری گفت: اصلاح هندسی معابر ، نصب سرعتگیر و سرعت کاه ، رنگ آمیزی و... اقداماتی کم هزینه است که می تواند بیشترین تاثیر را در تسهیل تردد و امنیت شهروندان داشته باشد .

توجه به ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک از موضوعات مهمی است که از سال گذشته در دستور کار سازمان حمل و نقل و حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد قرار داشته و توانسته است سهم بسزایی در کاهش تصادفات درون شهری ایفا نماید .

کنترل سرعت در مبادی ورودی و خروجی شهر ، مسیرهای منتهی به تقاطع و میادین ، بهسازی پلهای عابر پیاده و محلهای تردد عابرین در بلوارها بخشی از کارهای انجام شده در این زمینه در سال گذشته بوده است و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه سرپرست سازمان حمل و نقل از نقاط حادثه خیز شهری داشت بر لزوم بررسی و اجرای کارشناسانه اصلاح هندسی معابر تاکید نمود .

بهمنی از رویکرد کارشناسانه در مسائل ترافیک سخن گفت و افزود : مسائل ترافیکی ازجمله مهمترین مسائل مبتلابه در شهر هاست و متاسفانه با تغییر مدیریت ، تغییرات گسترده ای نیز در این خصوص صورت می گیرد لذا استفاده از مشاورین و کارشناسان می تواند موجب وحدت رویه ، انجام کار دقیق ، پیش بینی افق های میان مدت و بلند مدت ، کاهش هزینه و توسعه پایدار شهری در این زمینه گردد .

وی از سرپرست سازمان خواستار بازدید ، بررسی و تهیه نواقص موجود و ارائه پیشنهادات لازم جهت طرح در کمیته ترافیک و رفع مشکلات گردید.

بهسازی سه راهی قاسم آباد ، میدان نماز ینگی امام ، نصب تجهیزات الکترونیکی ، رنگ آمیزی سرعتگیرها ، ایمن سازی گذرگاه ها و پلهای عابر پیاده و نیز رفع نقاط پرخطر در شهرک بعثت از جمله دستورات صادر شده در این بازدید بوده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار