کد خبر: 956306
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
رئیس پلیس فتای اصفهان:
فردي كه در فضاي مجازي اقدام به تبليغ داروهاي لاغري می کرد و اجناس تقلبي براي شهروندان ارسال مي كرد توسط پليس فتای استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه با مشاهده و خريد داروهاي لاغري از طريق فضاي مجازي و مواجهه با عوارض جانبي زياد پس از مصرف آن داروها بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان مشخص شد داروهاي خريداري شده توسط شاكي علاوه بر اينكه لاغري به همراه ندارد تقلبي بوده و عوارض زيادي براي مصرف كنندگان دارد.

وي افزود: با انجام اقدامات تخصصی توسط كارشناسان پليس فتا متهم در منزل خود كه محل فروش و توزيع انواع داروهاي تقلبي کرده بود شناسايي و دستگير شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان با هشدار به فروشندگان داروهاي غيرمجاز بيان داشت: پليس با افرادي كه سلامت شهروندان را به مخاطره مي اندازند با قاطعيت برخورد مي کند، همچنين شهروندان به تبليغات فروش دارو و تجهيزات پزشكي در سايت هاي اينترنتي توجه نكنند زيرا بررسي ها نشان مي دهد اكثر اين وب سايت ها اقدام به فروش تجهيزات تقلبي پزشكي و دارويي غير مجاز کرده و بخشي از آنها نيز از اين طريق از شهروندان كلاهبرداري مي کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر