کد خبر: 956302
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري اصفهان:
دكتر حسن قاضي عسگر در جلسه كارگروه رسانه و توليد استان اظهارداشت: روابط عمومي ها بايد در زمينه فرهنگ سازي عمومي و اميدبخشي و اعتماد سازي در جهت رونق و حمايت از توليد تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان دكتر حسن قاضي عسگر در جلسه كارگروه رسانه و توليد كه با حضور جمعي از مديران روابط عمومي دستگاه هاي دولتي و خصوصي برگزار گرديد، با اشاره به شرايط اقتصادي فعلي جامعه و نقش پررنگ روابط عمومي ها در اين خصوص، اظهارداشت: بايد دستاوردهاي استان در زمينه توليد در نشست هاي خبري مسئولين ذيربط، چاپ ماهنامه ها و همچنين از طريق صدا و سيما منعكس شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري اصفهان تاكيد كرد: صدا و سيما بايد براي صاحبان صنايع و روابط عمومي هاي استان در زمينه معرفي محصولات و بسته ها با تاكيد بر حمايت از كالاي داخلي و نيز تسهيلاتي كه برخي شبكه ها از جمله شبكه كالا براي آنها در نظر گرفته اند، اطلاع رساني نمايد.

قاضي عسگر با تاكيد بر اينكه روابط عمومي ها بايد در زمينه فرهنگ سازي عمومي و اميدبخشي و اعتماد سازي از طرق مختلف از جمله توليد بسته هاي فرهنگي، بسته هاي تشويقي و پويش توليد اقدام نمايند، تصريح كرد: بايد واحدهاي صنعتي موفق در زمينه رونق توليد ملي، شناسايي و با همكاري اتاق بازرگاني، اتاق صنعت، معدن و تجارت و نيز صداوسيما از آنها تجليل شود.

وي با اشاره به اينكه بايد فعالان اقتصادي، جلسات منظم با دستگاه هاي اجرايي داشته باشند و گزارش آن جلسات را در اين كارگروه ارائه دهند، اظهارداشت: پيشنهاد مي شود فعاليت هاي اقتصادي استان از طريق يك وبسايت يا بسته نرم افزاري به شهروندان، اطلاع رساني شود.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، به رسالت كارگروه رسانه و رونق توليد اشاره و اظهار داشت: با توجه به نامگذاري سال 98 توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) با عنوان "سال رونق توليد" و نيز تاكيد استاندار بر شعار "نشاط خبري براي رونق توليد"، با راه اندازي اين كارگروه به دنبال اين هستيم تابا همدلي، همفكري و تعامل و ارتباط بخش هاي دولتي و خصوصي با يكديگر و نيز با رسانه ها در جهت رونق توليد ملي تلاش كنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار