کد خبر: 956301
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
استاندار اصفهان :
دكترعباس رضايي اظهارداشت: امروزه دیگر سنتی فکر کردن جوابگو نیست و باید به سمت ایده پردازی و نوگرايي در تولید و اشتغال رفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، دکتر عباس رضایی  در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان،اظهار داشت: اولین دغدغه بنده، مسائل کارگران است و همیشه هم از مديران ذيربط خواسته ام به دنبال ارتقای سطح  مجموعه های کارگری و پرداخت به موقع حقوق آنها باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید حتی یک ریال از صندوق  تامین اجتماعی  برداشت نکرده، افزود: این دولت 39  هزار میلیارد ریال از بدهی دولت های قبلی  را نیز پرداخته  است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: ساخت یک بیمارستان جدید و مجهز تحت پوشش تامين اجتماعي نیازمند فراهم شدن زیرساخت های بسیار است اما قول می دهم پیگیر احداث بخش جراحی قلب در یکی از بیمارستان های دکتر غرضی یا دکتر شریعتی باشم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه برای رونق تولید  باید از خودمان شروع کنیم، گفت: باید به سمتی برویم که در فروشگاه های اصفهان هیچ کالای خارجی وجود نداشته باشد که شروع این امر می تواند با فروشگاه خانه کارگر باشد.

رضایی به لزوم توجه به نوگرایی در تولید و اشتغال پرداخت و ادامه داد: نمی توان جلوی فعالیت مشاغل مجازی را گرفت چراکه امروزه دیگر سنتی فکر کردن جوابگو نیست و باید به سمت ایده پردازی های جدید و آموزش مهارت استفاده از مشاغل نو برویم و روی کارهایی سرمایه گذاری کنیم که در جهت اشتغال زایی باشند.

 وی خاطرنشان کرد: بابت همدلی و همیاری شکل گرفته بین تشکل های کارگری و کارفرمایی استان  بسیار خرسندم و امیدواریم این موضوع باعث  رونق اقتصادی هرچه بیشتر  شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر