کد خبر: 956233
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تیم کاشیما ژاپن و گوانگژو چین با پیروزی بر حریفان خود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه E، تیم‌های کاشیما ژاپن و شاندونگ لوننگ چین به مصاف هم رفتند که نماینده ژاپن با برتری دو بر یک در این بازی، موفق شد به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. گل‌های این بازی را ایتو و شیراساکی در دقایق ۶۸ و ۷۰ برای کاشیما به ثمر رساندند و تک گل نماینده چین را مروان فلینی در دقیقه ۱۱ به ثبت رساند.

در بازی دیگر این گروه ژیونگنام کره جنوبی با دو گل جوهور دارالتعظیم مالزی را شکست داد، اما با توجه به پیروزی کاشیما در بازی آخر خود شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد. گل اول این بازی را لوک کاستایگونس در دقیقه ۶۶ و موتو ۵+۹۰ به ثمر رساند.

در جدول گروه E، شاندونگ لوننگ چین با شکستی که امروز مقابل کاشیما داشت، اما با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و کاشیما ژاپن با ۱۰ امتیاز دوم شد و به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کرد. همچنین ژیونگنام کره جنوبی با ۸ امتیاز سوم و جوهور دارالتعظیم مالزی با ۴ امتیاز چهارم شدند و دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اما در گروه F، گوانگژو چین با برتری یک گله مقابل دایجو اف. سی کره جنوبی موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. تک گل این بازی را پاولینو در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، سانفرسه هیروشیما ژاپن سه بر یک ملبورن ویکتوری استرالیا را شکست داد و با صدرنشینی در این گروه به دور بعد صعود کرد. گل‌های نماینده ژاپن را ماتسوموتو، یوسوکه میناگاوا و تسوکاسا موریشیما در دقایق ۵، ۷۳ و ۷۵ به ثمر رساندند و تک گل ملبورن ویکتوری را کیسوکه هوندا در دقیقه ۷۰ به ثبت رساند.

در جدول گروه F، سانفرسه هیروشیما ژاپن با ۱۵ امتیاز صدرنشین این گروه شد. گوانگژو چین با پیروزی بر دایجو اف. سی کره جنوبی، ۱۰ امتیازی شد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد و دایجو اف. سی نیز با قبول این شکست، ۸ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار گرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در انتهای جدول این گروه، نیز ملبورن ویکتوری استرالیا با یک امتیاز با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار