کد خبر: 955831
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
تلاش کارآگاهان پلیس تهران برای یافتن تیام، پسربچه چهارساله که هنگام بازی در محله‌ای در شرق تهران ربوده شده ناکام مانده است. با تلاش خانواده تیام، زنی معتاد به اتهام ربودن کودک بازداشت شده، اما وی مدعی است که طفل را برای گدایی ربوده بود، اما او را گم کرده‌است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، عصر روز چهارشنبه ۲۵‌اردیبهشت‌ماه زن و مردی سراسیمه وارد کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس شدند و از زن ناشناسی به اتهام ربودن پسر چهارساله‌شان شکایت کردند. مرد جوان گفت: ساعتی قبل پسرم تیام همراه برادر بزرگترش داخل کوچه بازی می‌کرد که زن ناشناسی او را ربود. پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن تیام کوچولو وارد عمل شدند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت خانواده تیام موفق شدند زن آدم‌ربا را دستگیر کنند و تحویل مأموران دهند.
پدر تیام به خبرنگار ما گفت: من نقاش ساختمان هستم و خانه‌ام در خیابان جشنواره است. روز چهار‌شنبه سر کار بودم که ساعت‌۴ بعد‌از‌ظهر همسرم همراه تیام و برادر هشت‌ساله‌اش به خانه مادرش می‌رود. تیام و برادرش جلوی خانه مادر زنم بازی می‌کردند که حدود یک‌ساعت بعد زنی به پسر بزرگم می‌گوید از طرف مادر‌ش آمده تا تیام را برای بازی به پارک ببرد. او، پسر هشت‌ساله‌ام را فریب داده بود و تیام را با خودش می‌برد. پس از این پسرم به داخل خانه می‌رود و به مادرش ماجرا را می‌گوید. وقتی همسرم به داخل کوچه می‌آید خبری از زن ناشناس و تیام نیست.
در اولین گام همراه مأموران فیلم دوربین‌های مداربسته را دیدیم که نشان می‌داد زن معتادی، تیام را داخل کارتن بزرگی قرار می‌دهد و با خود می‌برد. از چهره زن ناشناس از روی فیلم عکس گرفتیم و پس از آن همراه بستگانم به جست‌وجوی او پرداختیم. در این چند روز خواب به چشمانم نیامد تا اینکه زن معتاد را نیمه‌های شب شنبه داخل پارک گلشن دیدیم و دستگیرش کردیم. متهم به من گفت که فرزندم را دزدیده و برای گدایی به چهارراه تیرانداز برده و آنجا گمش کرده است. وی در پایان گفت: از همه همشهریان درخواست دارم کمک کنند تا تیام را به آغوش مادرش برگردانم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار