کد خبر: 955809
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
روایت سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته وزیر صنعت، ما در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی داریم و نگران تأمین کالا‌های اساسی نیستیم.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: نشست مذکور با موضوع فرصت‌ها و تهدیدات، رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و مسئولان بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت تولید و تجارت و تأمین نیازمندی‌های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رحمانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم، تأکید کرد که نگرانی از تأمین کالا‌های اساسی نداریم.
نجفی خوشرودی گفت: همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اهمیت تکیه بر توانمندی‌های داخلی در بخش‌های صنعت و اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی تأکید کرد که در صادرات غیرنفتی اولویت ما با کشور‌های همسایه است.
وی بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت توجه به جنگ روانی برای فشار بر مردم را مورد تأکید قرار داد.
نجفی خوشرودی گفت: در ادامه جلسه، سایر مهمانان و برخی از اعضای کمیسیون نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تقویت و توسعه زیرساخت‌های صادرات و حمل و نقل کالا و رفع موانع موجود، استفاده مؤثرتر از ظرفیت استان‌های همجوار با کشور‌های همسایه، اهمیت تقویت و تجویز نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در کشور‌های همسایه، ضرورت افزایش هماهنگی‌های تشکیلاتی میان دستگاه‌های ذی‌ربط، تمهید اسناد حقوقی لازم برای تقویت تولید و توسعه صادرات و حمایت از صدور خدمات فنی و مهندسی را از اهم موارد مطروحه در این جلسه عنوان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار