کد خبر: 955683
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
یکی از نوچه‌های وحید مرادی، شرور معروف تهران که به اتهام سرقت مسلحانه از طلافروشی بازداشت شده‌بود در جریان درگیری با قاتل مأمور بدرقه زندان و دو نفر از دوستانش در زندان رجایی‌شهر به قتل رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، روز پنج‌شنبه ۱۹‌اردیبهشت‌ماه امسال بود که مأموران زندان رجایی‌شهر کرج از درگیری تعدادی از زندانیان داخل اندرزگاه شماره یک با خبر شدند. بررسی مأموران نشان داد در جریان درگیری یکی از زندانیان با جسم نوک تیز به شدت زخمی شده‌است. بدین ترتیب همزمان با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان در نزاع مرد زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل شد. در حالی که تحقیقات ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید مرد زخمی بر اثر شدت جراحت فوت کرده است. با اعلام قتل مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به محل اعزام شدند و به تحقیق پرداختند.

مقتول، سارق مسلح طلافروشی بود
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول که پرویز نام دارد، سال‌۸۹ به اتهام سرقت مسلحانه از طلافروشی دستگیر و راهی زندان شده بود.
در پرونده مقتول نوشته شده بود وی ۲۱‌مهر‌سال‌۸۹ همراه مرد جوان دیگری به صورت مسلحانه به مغازه طلا فروشی در خیابان نور تهران دستبرد می‌زنند. دو متهم ابتدا برای تهدید و ارعاب هفت‌تیر به شیشه ویترین مغازه طلافروشی که ضد گلوله بود شلیک می‌کنند و در ادامه وارد مغازه می‌شوند و برای اینکه صاحب مغازه را تسلیم خود کنند چهارتیر دیگر به سقف مغازه شلیک می‌کنند و در ادامه حدود ۶‌کیلو طلا را داخل کیسه‌ای می‌ریزند و از مغازه خارج می‌شوند. سارقان مسلح در بیرون از مغازه برای تهدید مردم و اینکه به راحتی فرار کنند به دو خودروی عبوری شلیک می‌کنند و در ادامه سوار بر خودروی پژو‌۲۰۶ خودشان می‌شوند و از محل می‌گریزند. پس از آن مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کنند و در نهایت مدتی بعد دو متهم دستگیر و روانه زندان می‌شوند. در حالی که یکی از متهمان در زندان فوت می‌کند همدست وی (مقتول) با رأی دادگاه به ۱۵‌سال حبس محکوم می‌شود که در نهایت روز پنج‌شنبه در درگیری با تعدادی از زندانیان با چاقوی دست‌سازی به قتل می‌رسد.

مقتول، نوچه وحید مرادی بود
تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهدان درگیری حکایت از این داشت پرویز از نوچه‌های وحید مرادی (اوباش معروف تهران که سال قبل در درگیری در زندان رجایی‌شهر به قتل رسید) بوده و پس از قتل وحید مرادی داخل زندان برای دیگر زندانیان عرض اندام می‌کرده و مدعی بوده پس از وحید مرادی اوگنده‌لات زندان هست و دیگران باید از اوحساب ببرند. همچنین مشخص شد وی به همین دلیل همیشه با گنده لات‌های دیگر زندان کل کل می‌کرده و گاهی هم بین آن‌ها درگیری به‌وجود می‌آمده که با دخالت مأموران زندان پایان می‌یافته‌است. تحقیقات مأموران نشان داد در این درگیری حدود ۲۰‌زندانی شرکت داشته‌اند که در نهایت مأموران پس از بررسی‌های تخصصی به سه‌زندانی معروف در این حادثه رسیدند که به عنوان مظنونان به قتل سارق مسلح بازداشت شدند.

رد پای قاتل مأمور بدرقه زندان رجایی شهر در قتل سارق مسلح
مأموران در بررسی‌های تخصصی سه‌زندانی را به نام فرود، منصور و سیامک را به عنوان مظنونان قتل زندان رجایی‌شهر دستگیر کردند. مأموران پس از بررسی پرونده متهمان دریافتند فرود یکی از متهمان اصلی این قتل‌سال‌۹۰ به اتهام قتل مأمور بدرقه زندان رجایی‌شهر دستگیر و راهی زندان رجایی‌شهر شده است.
همچنین مشخص شد وی در زندان ادعای گنده لاتی می‌کند و یکی از رقیب‌های مقتول بوده است که تعداد زیادی هم نوچه داخل زندان دارد. در پرونده متهم نوشته شده بود وی صبح بیست و دوم آذر‌سال ۹۰ همراه دو مرد دیگر به صورت مسلحانه راه خودروی مخصوص حمل زندانیان را برای فراری دادن یکی از زندانیان سد می‌کنند که در درگیری مسلحانه با مأموران یکی از مأموران بدرقه را به نام علیرضا مرادخانی به شهادت می‌رسانند. متهم پس از این حادثه در حالی که موفق به اجرای نقشه‌اش نشد از محل گریخت، اما مدتی بعد دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که اسلحه کلاشنیکف را برای فراری دادن یکی از زندانیان خریده که موفق نشده بود. چند روز قبل سه‌متهم برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.
متهمان در بازجویی‌ها به درگیری با مقتول اعتراف کردند. متهمان مدعی شدند که مقتول همیشه در زندان عرض اندام می‌کرد و تعداد زیادی از زندانیان را به عنوان نوچه کنار خودش داشت و به دیگران دستور می‌داد که همین موضوع باعث درگیری شد. سه‌متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایایی پنهان حادثه به دستور قاضی رضوانی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
2
11
خودتونید لعنعت بر خاعنین این مملکت وخود فروشان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار