کد خبر: 955541
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر:
پیرو انعقاد تفاهم نامه مشترک شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، نمایندگان این شرکت ضمن بازدید از توانمندی های فنی و مهندسی واحد خمینی شهر در جلسه با رئیس این واحد دانشگاهی، راهکارهای همکاری متقابل را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: امروزه صنعت خودرو در جهت توسعه اقتصادی بیش از پیش مورد توجه است و تحولات فنی چشمگیر در این صنعت سهم بزرگی از تولید را به صنعت خودرو اختصاص داده است.

دکتر پیمان داوری با بیان نقاط قوت و ظرفیت های دانشگاه در جهت حمایت از دانش فنی این صنعت، بر آمادگی دانشگاه برای ورود جدی به صنایع خودروسازی تأکید کرد.

وی همچنین جایگاه تحقیق و توسعه را برای ارتقای صنایع کشور حیاتی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند  این جایگاه را با برنامه ریزی صحیح و امکانات کم نظیر خود به دست آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، تربیت نیروهای مورد نیاز صنعت خودرو را از جمله توانمندی های این دانشگاه بیان کرد و گفت: برگزاری چنین نشست ها و بازدیدهایی موجب ایجاد روابط نزدیک و شناخت از توانایی ها و پیوند پایدار بین صنعت و دانشگاه خواهد شد.

در این جلسه معاون پژوهش و فناوری( ایپکو) نیز با تحسین توانایی های مستقر در مجموعه مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بر آمادگی این شرکت جهت انجام فعالیتهای علمی، ساخت و تحقیق در خصوص موارد توافق شده تأکید کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر