کد خبر: 955477
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر شایعه توافقش با راه‌راه پوشان تورین را تکذیب کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نشریه ایتالیایی «گاترتا دلو اسپورت» در شماره امروز خود (جمعه) با انتشار گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی با باشگاه یوونتوس بر سر امضای قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه ۸ میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، به توافق رسیده است و در صورتی که اینتر با جدایی‌اش موافقت کند در تابستان پیش‌رو به جمع راه‌راه پوشان تورین ملحق خواهد شد.

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر، اما با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» ضمن تکذیب خبر توافقش با یوونتوس نوشت: «اخیراً می‌بینم که روزنامه‌ها داستان‌هایی منتشر کرده‌اند که به هیچ‌وجه دیدگاه یا اهداف من را منعکس نمی‌کنند. می‌خواهم به اطلاع هواداران برسانم که تا کنون چندین بار به باشگاه گفته‌ام که می‌خواهم در اینتر بمانم، بنابراین از حالا هیچگونه سوء تفاهمی وجود نخواهد داشت».

در ادامه پیام مهاجم آرژانتینی نراتزوری آمده است: «متوجه هستم که رسانه‌ها علاقه‌مند به انتشار اخبار کذب هستند، اما من نمی‌توانم بیشتر از این شفاف‌سازی کنم. تکرار می‌کنم که من به باشگاه اینتر گفته‌ام که قصد ماندن در این تیم را دارم، چون اینتر خانواده من است. زمان نشان خواهد داد که چه کسی حقیقت را می‌گفته است. زنده باد اینتر، همیشه».
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار