کد خبر: 955377
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
مرد مسافر پس از قتل همسرش در اتاق شماره‌۲۵۱ هتلی در شرق تهران، متواری شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه‌۲۴‌اردیبهشت‌ماه کارگر خدماتی هتلی در یکی از خیابان‌های شرقی تهران وقتی متوجه شد مهمان‌های اتاق‌۲۵۱ دو روز است در را برای نظافت باز نکرده‌اند، نگران شد و با کلید یدکی در اتاق را باز کرد. زن خدمتکار پس از ورود با جسد خونین زن جوانی روبه‌رو شد که با چندین ضربه چاقو به قتل رسیده و با خونش کف اتاق را رنگین کرده‌بود. او سپس از مدیر و کارکنان هتل درخواست کمک کرد و لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۴۷ گلبرگ راهی محل شدند. مأموران با جسد زن ۲۷‌ساله به نام رؤیا روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت سه روز قبل همراه شوهرش در این هتل اتاق را برای چند روزی اجاره کرده بودند. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. تیم جنایی در نخستین گام در قتلگاه زن جوان کنار جسد چاقوی خونینی را کشف کردند که مشخص شد زن جوان با هفت‌ضربه آن چاقو به قتل
رسیده است.
مدیر هتل گفت: سه‌روز قبل مقتول همراه شوهر ۳۰‌ساله‌اش که اهل شهرستان قائنات در خراسان‌جنوبی هستند برای گرفتن اتاقی به هتل آمدند. آن‌ها اتاق‌۲۵۱ را که در طبقه دوم هتل است برای چند روز اجاره کردند و در این مدت هم دو سه باری بیرون رفتند تا اینکه ساعتی قبل از حادثه با خبر شدم.
کارگر خدماتی هم گفت: حدود ۲۴‌ساعتی بود که در اتاق آن‌ها قفل بود و کسی بیرون نمی‌آمد. در این مدت چند باری برای نظافت به دم در اتاق رفتم، اما هرچقدر در زدم کسی در را باز نکرد. ابتدا فکر کردم در حال استراحت هستند، اما برای آخرین بار به ماجرا مظنون شده و بعد از ورود با جسد زن جوان مواجه شدم.
تیم جنایی در گام بعدی دوربین‌های مداربسته هتل را مورد بازبینی قرار دادند که مشاهده کردند شوهر مقتول روز دوشنبه‌۲۳‌اردیبهشت‌ماه یک روز قبل از حادثه در حالی که مضطرب به نظر می‌رسد سراسیمه از هتل خارج می‌شود و دیگر باز نمی‌گردد.
در حالی که بررسی‌های میدانی و تخصصی حکایت این داشت زن جوان به دست شوهرش به قتل رسیده است، مأموران به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مرد جوان را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند. همچنین همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد و قاضی پرونده دستور داد تا اولیای‌دم مقتول شناسایی و جسد برای دفن تحویل خانواده وی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار