کد خبر: 954841
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی فرنگی
پس از چند ماه تعطیلی جلسات شورای فنی کشتی فرنگی و مطرح شدن برخی صحبت‌ها مبنی بر عدم تشکیل دوباره این شورا، سرپرست جدید فدراسیون با دعوت از اعضای این شورا خواستار کمک آن‌ها به تیم ملی شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: رحیم علی آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: بعد از اینکه آقای نعمتی به عنوان از طرف وزارت ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شد از شورای فنی دعوت به عمل اورد تا طی جلسه‌ای به تبادل نظر درباره کشتی بپردازیم.
علی آبادی: خودزنی گوش شکسته‌ها به کشتی لطمه می‌زندوی افزود: ایشان در این جلسه به صراحت از ما درخواست کمک و همراهی کادر فنی را داشتند که با استقبال ما قرار گرفت چرا که احساس کردیم بعد از مدت‌ها که جلسه تشکیل نشده بود و کمی از کشتی دور شده بودیم دوباره به خانه خود برای حمایت از کشتی گیران بازگشتیم. در این جلسه آقای نعمتی گفتند تا زمانی که باشم به دنبال این هستم که از نظرات تمامی جامعه کشتی استفاده کنم و به دنبال یک اجماع در ورزش اول کشور هستم.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه همواره درخدمت کشتی بوده‌ایم و هستیم اظهار داشت:ما از قبل هم خودمان را جزئی از خانواده کشتی می‌دانستیم هر چند مدتی بود خیلی به ما بها نمی‌دادند، اما با آمدن آقای نعمتی امیدوار شدیم که ما را هم فراموش نکرده‌اند و می‌توانیم به کشتی کمک کنیم. قرار است شورای فنی با همین ترکیب نفرات به کار خود ادامه دهد و در صورت لزوم سرپرست فدراسیون نسبت به افزایش تعداد اعضای شورای فنی اقدام کند. ما بر لزوم همراهی با تیم‌های ملی و ارائه مشورت به کادر فنی تیم ملی برای موفقیت هر چه بیشتر با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی و المپیک تاکید داریم.
علی آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: من در آن جلسه گفتم که خودزنی که خود جامعه کشتی (گوش شکسته‌ها) انجام می‌دهند به کشتی لطمه می‌زند، در حال حاضر فضای مجازی باعث ایجاد حاشیه در کشتی شده است و امیدوارم با مدیریت سرپرست جدبد این حواشی پایان یابد. همه باید در جهت اعتلای پیشرفت کشتی اقدام کنند.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در پاسخ به "جوان آنلاین" درباره برگزاری مجمع انتخابات کشتی گفت: اتفاقا خود آقی نعمتی در این باره صحبت کردند واظهار داشتند که مهمترین وظیفه شان، برگزاری انتخابات است و تلاش خود را خواهند کرد که هرچه زودتر این کار را انجام دهند و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. در جلسه مقرر شد که تا زمان برگزاری انتخابات، سه هدف پیگیری شود، اولا اردو‌های تیم‌های ملی طبق برنامه کادر فنی دنبال شود و هیچ کم و کاستی نباشد، ثانیا تمامی اعزام‌های تدارکاتی انجام شود و در نهایت اینکه مسائل جاری فدراسیون و پرسنل زحمتکش آن نیز به نحو مناسبی پیگیری شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات جهانی را پیش رو داریم تیم ملی حمایت همه جانبه لازم دارد. به هر حال در آن جلسه هم گفتم که ما در حد توان خود کادر فنی اگر نیاز داشته باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار