کد خبر: 954817
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
در حالی که دست‌اندرکاران برنامه «هزار راه نرفته» اعلام کرده بودند که در برنامه دیشب خود درباره مهمانان جنجالی این برنامه توضیح خواهند داد، نه تنها توضیحی به مخاطبان این برنامه داده نشد که شبکه دوم سیما هم نسبت به این اشتباه عجیب سکوت اختیار کرده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان‌آنلاین: برنامه «هزار راه نرفته» شبکه دوم سیما در ساعات شامگاهی پنجشنبه شب گذشته، میزبان زوج به اصطلاح توابی بود که به ادعای خودشان، زندگی سالم و آرامی را آغاز کرده بودند، اما محتوای مفسده‌انگیز همچنان در صفحه شخصی آن‌ها موجود بود.

حضور این زوج که تصاویر و ویدیو‌های زننده آن‌ها در مجالس مختلط و پارتی‌های شبانه در نشانی اینستاگرامی‌شان قابل دسترسی بود، موجب واکنش‌هایی در رسانه‌ها شد. خبرنگار فارس، عصر دیروز با یکی از مهمانان برنامه گفت‌وگو کرد، اما ادعای او مبنی بر انتشار تصاویر نامناسب و ویدیو‌های زننده، پیش از تهیه و ضبط برنامه «هزار راه نرفته» اثبات نشد؛ چرا که کم‌ترین کار ممکن بعد از توبه، حذف این تصاویر از صفحه شخصی است که حتی تا روز گذشته اتفاق نیفتاده بود (جزییات بیشتر). ضمن این‌که به گفته آن‌ها برنامه «هزار راه نرفته» ۸ ماه قبل ضبط شده و پست‌های اینستاگرامی این زوج جنجال‌آفرین متعلق به ۵ ماه قبل به این سو است.

تهیه‌کننده برنامه وعده داد که درباره دعوت از این زوج در برنامه شب گذشته (شنبه ۲۱ اردیبهشت) توضیح بدهد (جزییات بیشتر)، اما در برنامه دیشب، نه تنها توضیحی در این باره به مخاطبان برنامه داده نشد، بلکه زن و شوهری را در قاب تلویزیون نشاند که همسر از روابط ناسالم مرد با زنان دیگر رنج می‌برد. نکته جالب آن‌که مهمان مرد با وقاحت تمام از این رابطه‌ها سخن می‌گفت و به داشتن چنین نفوذی در سطح جامعه افتخار می‌کرد!

این در حالی است که روند بی‌حساب و کتاب دعوت از مهمانان همچنان با سکوت مدیران شبکه دوم سیما همراه شده و تاکنون در این باره سخنی از آنان شنیده نشده است.

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی، مسؤولیت شبکه‌ای را بر عهده دارد که حوزه تخصصی آن، موضوعات اجتماعی است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار