کد خبر: 954156
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
پسر جوانی که با همدستی دو نفر از دوستانش، خواهرش را برای تصاحب ارثیه میلیاردی از شهرستان شیراز ربوده و به تهران منتقل کرده بود، دستگیر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، روز یک‌شنبه ۱۸‌فروردین‌امسال دختر جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و از برادرش و دو همدستش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من اهل شهرستان شیراز هستم. پدرم مرد پولداری بود که مدتی قبل فوت کرد. او دو خانه میلیاردی‌اش را به نام من زد و همین موضوع باعث شد که برادرم از من کینه به دل بگیرد. برادرم در تهران زندگی می‌کرد که پس از این اتفاق چند باری به شیراز آمد و تلاش کرد من مقداری از ارثیه‌ام را به او ببخشم. او مدعی بود که ارثیه من که دختر هستم باید نسبت به او کمتر باشد، اما من قبول نکردم، چون پدرم این ارثیه را به من داده بود. درگیری و مشاجره‌های ما ادامه داشت تا اینکه دو روز قبل او به در خانه من آمد و دوباره درباره ارثیه با من حرف زد. وقتی حرف‌های او را قبول نکردم او به دو نفر از دوستانش اشاره کرد و آن‌ها هم مرا به زور به داخل خودرویی بردند و بعد هم به خانه‌ای منتقل کردند. یک روز مرا داخل خانه حبس کردند و در این یک روز تلاش کردند به زور از من امضا بگیرند تا قسمتی از ارثیه مرا تصاحب کنند، اما من مقاومت کردم تا اینکه مرا به تهران منتقل کردند و یک روز هم در تهران در خانه‌ای زندانی کردند. برادرم خیلی تلاش کرد مرا مجبور کند سندی را که او آماده کرده بود امضا کنم، اما موفق نشد و در آخر از ترس اینکه مادر بزرگ و پدر بزرگم متوجه شوند و شکایت کنند مرا رها کردند.

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. درحالی که تحقیقات نشان می‌داد مأموران پلیس آگاهی شیراز یکی از متهمان را دستگیر کرده‌اند مأموران پلیس تهران موفق شدند مخفیگاه برادر شاکی و همدست دیگرش را در تهران شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.
دو متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

یکی از متهمان گفت: مدتی قبل برادر شاکی که از دوستان قدیمی من است به سراغ من و دوستم آمد و گفت: با خواهرش اختلاف حساب دارد. او از ما خواست خواهرش را برباییم و تحویل او بدهیم و در مقابل او هم قرار بود پول زیادی به ما بدهد. ما خواهر او را ربودیم و تحویل او دادیم که متوجه شدم او را آزاد کرده و الان هم دستگیر شدیم.

برادر دختر جوان هم گفت: وقتی پدرم دو خانه میلیاردی را به نام خواهرم زد از او کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم او را بربایم تا مجبورش کنم قسمتی از ارثیه را به نام من بزند.

دو متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس شیراز قرار گرفتند تا به محل حادثه منتقل شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار