کد خبر: 953616
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
هفته بیست و هشتم لیگ برتر
در سومین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز ۴ دیدار در شهر‌های محتلف کشور برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی سپاهان میزبان ماشین سازی است. در انتهای جدول سپیدرود و نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی‌ها نساجی میزبان صنعت نفت است و پارس جنوبی در جم از ذوب آهن پذیرایی می‌کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در اولین دیدار نفت مسجد سلیمان پذیرای تیم سپیدرود رشت است. هر دو تیم با توجه به نتایجی که دراین فصل کسب کرده‌اند در انتهای جدول قرار دارند و با ۲۰ و ۱۹ امتیاز از کاندیدا‌های سقوط به دسته پائین‌تر به شمار می‌روند. برای همین این دیدار از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا رقابتی سخت برای تعیین دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول بین این دو تیم شکل خواهد گرفت. استقلال خوزستان اولین تیمی است که دیروز به خاطر باخت به استقلال تهران به دسته اول سقوط کرد. فیروز کریمی هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارد و نادر دست نشان هم روی نیمکت سپیدرود می‌نشیند. هر دو مربی از تجربه زیادی در فوتبال ایران برخوردارند و بار‌ها قرار گرفتن در چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند. به هرحال این بازی در انتهای جدول یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را به نام خود ثبت کرده است.


پارس جنوبی - ذوب آهن
این بازی در جم از ساعت ۱۸ با قضاوت حیدری برگزار می‌شود. هر دو تیم در رده‌های هشتم و دوازدهم قرار دارند و انگیزه زیادی دراین بازی دیده نمی‌شود فقط شاگردان منصوریان با توجه به باخت برابر سایپا و این که این هفته باید در لیگ قهرمانان آسیا توپ بزنند برای بالا بردن روحیه نیاز به کسب ۳ امتیاز این بازی دارند. ذوب آهن این هفته دیداری حساس با الزورا در پیش دارند.



نساجی - صنعت نفت
دیداری بعدی بین دو تیم نساجی و صنعت نفت از ساعت ۱۹/۱۵ با قضاوت مرجان زاده برگزار می‌شود. بازی که با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار نیست.
جلالی که بعد از رفتن نکونام تیم را در اختیار گرفت این روز‌ها با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و در صورت پیروزی احتمال دارد صعود یک پله‌ای داشته باشد. در مقابل صنعت نفت که در هفته‌های اخیر پیروزی‌های با ارزش و پرگلی به دست آورده حالا با ۳۰ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. تک رقمی شدن در جدول بالاترین هدف این دو تیم است که پیروزی در این دیدار می‌تواند تیم برنده را به این هدف نزدیک کند.

سپاهان - ماشین سازی.
اما در اخرین بازی امروز که بسیار حساس اسن دیدار بین سپاهان و ماشین سازی است. تیم قلعه نوعی که هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارد برای کسب ۳ امتیاز پذیرای تیم ماشین سازی خواهد بود. درمقابل ماشین سازی که این روز‌ها در میانه جدول قرار دارند با توجه به عدم سقوط به دسته پائین‌تر با خیالی آسوده پا به میدان خواهد گذاشت. سپاهان بهترین خط حمله لیگ و کی روش استنلی بهترین گلزن لیگ را در اختیار دارد.
سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد سپیدرود برای بقا
اما دیروز در ادامه دیدار‌های همین هفته تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان در ورزشگاه شهدای خلیج فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عیسی آل کثیر (۴۴ پیکان) لوسیانو پریرا (۵۱ فولاد) برای دو تیم گلزنی کردند.

برنامه دیدار‌های امروز از هفته بیست هشتم
جمعه ۱۳ اردیبهشت
* پارس جنوبی جم - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۸:۰۰
داور: سید مهدی مرجان زاده، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری، کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده و پیمان فرخی مهر، داور چهارم: محمد عطایی، ناظر: یدالله جهانبازی
* فولاد مبارکه سپاهان - ماشین سازی تبریز؛ ساعت ۱۹:۱۵
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: حسن یوسفی و امیررضا آشورماهانی، کمک داوران اضافی: حسین زیاری و محمدرضا تارخ، داور چهارم: محمد راهی ناظر: مسعود مرادی
* نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۱۵
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: محمدجواد مداح و هادی طوسی، کمک داوران اضافی: کمیل غلامی و یاسر همرنگ، داور چهارم: بابک عباسقلی زاده ناظر: نادر جعفری،
* نفت مسجدسلیمان - سپیدرود رشت
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی، کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی و محمدحسین ترابیان، داور چهارم: سعید قاسمی، ناظر: حسین خانبان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار