کد خبر: 953570
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
یک قلاده خرس که دو روز قبل در جاده دالاهو به سرپل‌ذهاب مصدوم شده‌بود بعد از انتقال به تهران تلف شد. در جریان بررسی‌ها مشخص شده است این خرس به علت عوارض ناشی از اصابت گلوله به جمجمه‌اش خودش را به جاده رسانده بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: این خرس قهوه‌ای حدود ۲۵‌ساله دو روز قبل در این مسیر با وضعیت جسمی نامناسب در برخورد با سواری سمند، مجروح شد. پس از حضور مأموران محیط‌زیست در محل مشخص شد زخمی شدن خرس از ناحیه دودست و دندان براثر برخورد با خودرو‌های عبوری بوده است. بعد از آن بود که خرس مجروح به کرمانشاه منتقل شد، اما حیوان برای مراحل تشخیصی و درمانی بیشتر به کلینیک حیات‌وحش پردیسان تهران منتقل شد. پس از انجام رادیوگرافی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، تیم دامپزشکی با صحنه دردناکی مواجه شدند که حکایت از وجود بیش از ۱۰۰ عدد ساچمه اسلحه شکار در ناحیه سر و دست چپ حیوان داشت.
ایمان معماریان، دامپزشک مرکز بازپروری حیات‌وحش پردیسان می‌گوید: این خرس از ناحیه سر و دست چپ هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله از زیستگاه خود به سمت پایین دست حرکت کرده و نهایتاً وسط جاده روی زمین افتاده است. هیچ آثاری از شکستگی در بدن جانور وجود ندارد و به احتمال فراوان برخورد خودرو با آن جراحاتی را در پی نداشته است. این خرس مجروح پس از انتقال به تهران به علت اصابت گلوله اسلحه شکاری به جمجه‌اش، بر اثر جراحات وارده تلف شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار