کد خبر: 953412
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
زن جوانی که برای انتقام از بی‌توجهی‌های شوهرش، با ریختن اسید روی صورت شوهرش باعث کوری هر دو چشم او شده بود، در جلسه محاکمه جرمش را انکار کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، اختلاف‌های خانوادگی بین زنان و شوهران در عمده خانواده‌ها رواج دارد. تجربه مطرح شدن پرونده‌ها در دادگاه‌ها نشان می‌دهد در صورتی که این اختلاف‌ها با حرف زدن بین زوجین یا مراجعه آن‌ها به مشاوران حل نشود، می‌تواند به حوادثی هولناک منجر شود.
در پرونده‌ای که با همین موضوع در مرداد‌سال‌۹۷، با مراجعه مرد میانسالی به اداره پلیس تهران تشکیل شد مرد جوانی براثر اسیدپاشی هر دو چشم خود را از دست داد. آن مرد از همسرش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد و گفت: «۱۸ سال با همسرم زندگی کرده بودم و در این سال‌ها او به بهانه‌های مختلف مرا اذیت می‌کرد و مدام بهانه می‌گرفت. تا اینکه بامداد صبح روز حادثه در حالیکه خواب بودم از سوزش سر و صورت از خواب پریدم و متوجه شدم او روی صورتم اسید پاشیده است. بلافاصله به بیمارستان رفتم، اما بی‌فایده بود و دو چشمم را از دست دادم.»
با طرح این شکایت، همسر وی بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد تا اینکه در مراحل بازجویی بالاخره به جرمش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «۱۸ سال با شوهرم زندگی کردم، اما او مرد بی‌توجهی بود. سال‌های اول زندگی شش ماه با هم قهر بودیم و شش ماه آشتی. آن هم من برای آشتی خواهش می‌کردم و او اهمیتی نمی‌داد. این گذشت تا اینکه صاحب دو فرزند دختر و پسر شدیم، اما تغییری در رفتار شوهرم ندیدم. او شب‌ها به خانه می‌آمد و بعد از خوردن غذا در حالیکه من ظرف می‌شستم به اتاقش می‌رفت و می‌خوابید.» آن زن در ادامه گفت: «از قبل برای کشتن سوسک‌ها مایع اسیدی خریده بودم و کمی از آن باقی مانده بود. یک شب بعد از خوابیدن شوهرم، آن مایع را با آب مخلوط کردم و در ظرفی ریختم. سپس در اتاق را باز کردم و آن مایع را روی صورت شوهرم ریختم. فکر نمی‌کردم آن مایع تا این حد به او آسیب برساند و فکر می‌کردم فقط صورت او را کمی بسوزاند تا اینکه وقتی او را به بیمارستان رساندیم متوجه شدم آسیب جدی بوده است.»
با اقرار‌های متهم، پرونده کامل و به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز متهم مقابل هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده قرار گرفت. ابتدای جلسه شاکی در جایگاه قرار گرفت و برای متهم درخواست قصاص کرد. سپس همسر وی که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه قرار گرفت و خلاف اظهاراتش جرمش را انکار کرد و گفت: «شوهرم با زن‌های زیادی در ارتباط بود به همین خاطر به من توجهی نداشت و نسبت به زندگی دلسرد بود. متهم ادامه داد قبول دارم که شوهرم در حادثه اسیدپاشی کور شده، اما من این کار را نکرده‌ام.»
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار