کد خبر: 952882
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
پس از دیدار «شاهرخ‌خان» سوپراستار بالیوود با مجید مجیدی کارگردان ایرانی در فستیوال فیلم پکن، بحث همکاری این دو در رسانه‌های هندی داغ شده است و گفته می‌شود که قرار است شاهرخ خان در فیلم جدید مجیدی ایفای نقش کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از تایمز آو ایندیا، پس از استقبال نه چندان خوب از فیلم «صفر» شاهرخ‌خان در گیشه هندوستان و دیدار این هنرپیشه سوپراستار بالیوودی با مجید مجیدی کارگردان ایرانی در فستیوال فیلم پکن، بحث همکاری این دو در رسانه‌های هندی داغ شده است.

پس از شکست فیلم شاهرخ‌خان با عنوان «صفر» او سراغ فیلم‌نامه‌های متنوع و کارگردانان مختلفی رفته که ابتدا شایعه همکاری وی با «سانجای لیلا بهانسالی» در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده بود و حالا همکاری این اَبَرستاره سینمای بالیوود با فیلمساز ایرانی «مجید مجیدی» خبر داغ رسانه‌های هندوستان شده است.
 
شاهرخ خان و مجید مجیدی

این خبر‌ها پس از دیدار این دو در فستیوال فیلم پکن که مجیدی با فیلم «آنسوی ابرها» در آن حضور داشت، قوت گرفت. مجیدی به خاطر فیلم‌های متنوعش و بهره از هنرپیشه هندی «ایشان خاطر» نزد هندی‌ها شناخته شده است.

البته تاکنون از هیچ‌کدام از این دو هنرمند تایید یا تکذیب این خبر که به شدت هم در رسانه‌ها پیچیده اعلام نشده است.

بنابر اخبار رسانه‌های مختلف، مجیدی پس از فیلمی که امسال در ایران تولید می‌کند، ساخت فیلم بعدی خود را در هندوستان شروع خواهد کرد. فیلم «آنسوی ابرها» اولین فیلم مجید مجیدی است که در هند ساخته شده است و بنابر گفته خود این کارگردان اثر سینمایی بعدی وی در هندوستان با نام «معدن ذغال‌سنگ» خواهد بود.

داستان فیلم در شهری کوچک می‌گذرد و قهرمان داستان مردی ۳۰ ساله است. فیلمبرداری سال آینده خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
1
1
نظر من که مثیته
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
همون شما راضی باشی کافیع
محمد حسین میرزایی
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
1
بله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار