کد خبر: 950971
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
سرلشکر صفوی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه از سوی امریکا:
مراسم بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت فرماندهان شهید شاخص نیرو‌های مسلح صبح دیروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه، مقامات ارشد نظامی و برخی از مسئولان کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و فرماندهان شهید شاخص نیرو‌های مسلح اظهار داشت: شهدا سند افتخار و مایه عزت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی و مایه امنیت کشورمان هستند. وی افزود: شهید صیاد شیرازی برای آزادیخواهان و استقلال‌طلبان و مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان و مردم عراق، جوانان یمن و سوریه الگوی مقاومت و ایستادگی است.
سردار صفوی با بیان اینکه همه ما با خدای خود عهد بستیم تا آخرین قطره خون دست از دامان ولایت برنداریم، افزود: شهید صیاد در ولایتمداری کم نظیر بود، چراکه ولایت رکن اساسی و پرچم افتخار ملت ایران است. وی گفت: شهید صیاد شیرازی اهل تفکر و در حوزه نظامی افسری دانشمند بود. او می‌گفت که تفکر دریچه‌ای است که انسان را به خود می‌آورد و باعث می‌شود کارم را ارزیابی کنم و حالات روحی‌ام را دریابم. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: صداقت و پرهیز از دروغ از دیگر ویژگی‌های شهید صیاد بود. ایشان از مصادیق آیه من المؤمنین الرجال صدقوا بود. سردار صفوی اظهار داشت: شهید صیاد یکی از عوامل مؤثر در وحدت ارتش و سپاه بود؛ لذا از زمانی که شهید صیاد مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش را بر عهده گرفت، شاهد افزایش هماهنگی‌ها و تعاملات بیشتر بین نیرو‌های مسلح بودیم که نتیجه آن دستیابی به موفقیت‌های بزرگی همچون آزادسازی خرمشهر بود. وی با اشاره به انتقام سخت ایران از منافقین در پی شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: زمانی که صیاد شیرازی به شهادت رسید، با کسب اجازه از رهبر انقلاب، پایگاه اشرف و تمام پایگاه‌های منافقین را در العماره و بصره با چند هزار گلوله مورد اصابت قرار دادیم و انتقام خوبی از منافقین گرفتیم.
سرلشکر صفوی در ادامه درباره بیانیه کاخ سفید در خصوص تروریست نامیدن سپاه پرداخت و درباره علت صدور این بیانیه احمقانه که بزرگ‌ترین اشتباه سیاسی نظامی ترامپ است، عنوان کرد: به نظرم تأثیرگذاری اصلی در انتشار این بیانیه را صهیونیست‌ها، نتانیاهو و آیپک داشت. ترامپ می‌خواست خود را خرج آن‌ها کند؛ چون هم نتانیاهو می‌خواست در انتخاباتی که برگزار شد، انتخاب شود و هم اینکه ترامپ به واسطه وجود ۶ میلیون یهودی در امریکا برای انتخاب شدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری به رأی آن‌ها نیاز دارد.
سردار صفوی با بیان اینکه ترامپ تاکنون به صورت روسیه، چین، اروپا و ایران چنگ انداخته که این نشانه بی عقلی او است، گفت: هم تصمیمات صهیونیست‌ها و آیپک بر ترامپ تأثیرگذار است و هم نفوذی‌های آنها.
وی تأکید کرد: با این بیانیه بسیار خطرناک ترامپ به نظر می‌رسد که امریکایی‌ها مجبور شوند از ترس واکنش ایران منطقه را ترک کنند و مفهوم این را نظامیان امریکا متوجه می‌شوند. با این بیانیه عمر صهیونیست‌ها کوتاه‌تر شد و در مقابل، قدرت ایران، همبستگی ملت، ارتش و مجلس با سپاه به همراه وزن ژئوپلیتیکی ایران افزایش یافت، اما وزن ژئوپلیتیکی امریکا کاهش یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار