کد خبر: 945154
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من خودم منتقد این شرایط اقتصادی فعلی هستم، گفت: به زعم من بازیگر، این منفی‌گرایی زیادی به همه چیز و اینکه همه چیز را تیره نشان دهیم، هم خوب نیست.

جوان آنلاین: بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانشجو درباره کمکی که فیلمسازان می‌توانند به روحیه مردم داشته باشند، عنوان کرد: این وظیقه فیلمساز است که در شرایط نامناسبی اقتصادی که مردم دارند لااقل به اندازه سهمشان، شادی را به مردم انتقال دهند که با فیلم خوب کمدی این کار را می‌کنند.

وی افزود: البته هدف فیلمساز کمدی اگر فقط پول درآوردن باشد، درست نیست اما شادی هم باید واقعی باشد. شرایط جامعه خب سخت است و برای همین معتقدم وظیفه هرکسی مثل فیلمساز انتقال همین نشاط به مردم است.

بختیاری تأکید داشت: وظیفه تک تک ماست که اتفاقا انتقاممان را از همین شرایط سخت فعلی بگیریم و سعی کنیم جامعه را شاد کنیم.

این بازیگر با بیان اینکه من خودم منتقد این شرایط اقتصادی فعلی هستم، گفت: به زعم من بازیگر، این منفی‌گرایی زیادی به همه چیز و اینکه همه چیز را تیره نشان دهیم، هم خوب نیست.

بهنوش بختیاری در این راستا گفت: فیلم کمدی می‌تواند کمی به مردم تزریق روحیه شادی کند و بر خانواده‌ها موثر افتد. باید هم نه به هرقیمتی اما سینمای شاد و مفرح بسازیم. سینمایی که مبتذل و سراسر حرف زشت نباشد؛ چون می‌شود فیلم خوب ساخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار